|
کدخبر: 194803

وزیر علوم رای ۱۲۶ نماینده را بدست آورد

نماینده الیگودرز گفت: وزیری که ما رای می دهیم باید مسئولیت پذیر باشد.۱۲۶ نماینده موافقت کردند که این نشان می دهد او شایسته است.

سیاست وزیر علوم رای ۱۲۶ نماینده را بدست آورد

محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت علوم گفت: موافقت ها و مخالفت های ما نمایندگان، باید براساس آموزه های دینی و شایسته سالاری باشد. شخصیت، صداقت و پشتکار از مهمترین ویژگی هایی است که باید وزیر علوم داشته باشد و ما نیز مدنظر قرار دهیم. توانایی جسمی، سلامت فیزیکی و سن شاخص دیگری است که باید آن را سنجید تا ببینیم قدرت سازمان دهی وزارتخانه بزرگ را دارد یا خیر که تجارب زلفی گل نشان می دهد توانایی دارد و می تواند مدیریت کند.

وی افزود: از نظر علمی هم، سوابق زلفی گل نشان می دهد که او در این زمینه تجربه دارد. او در همه مقاطع تحصیلی از دبستان تا دبیرستان گرفته تدریس داشته این یعنی می تواند سیاست گذاری کند.وزیری که ما رای می دهیم باید مسئولیت پذیر باشد.۱۲۶ نماینده موافقت کردند که این نشان می دهد او شایسته است.

خدابخشی ادامه داد: اشتغال مدنظر ایشان است که اهمیت بسیار بالایی دارد.او در دوران فتنه ۸۸ پرونده بسیار خوبی دارد و در مواقعی که به مواضع ایشان حمله می کردند، ترویج نیروهای بسیجی از نشانه های بصیرت ایشان بود و در عمل ثابت کرده در مسیر اسلام قرار دارد.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها