|
کدخبر: 184618

مینو محرز از طرف وزارت بهداشت حرف نمی‌زند!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مکرر در ماه‌های گذشته موارد متناقض و اظهارات و موضع‌گیری‌های غیرعلمی، غیرفنی و بدون پایه و اساس از دکتر مینو محرز درباره واکسن‌های کرونا مطرح شده که مسئولیت این اظهارات با ایشان است.

سیاست مینو محرز از طرف وزارت بهداشت حرف نمی‌زند!

دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره اظهارات دکتر مینو محرز مبنی بر منتفی شدن واکسن تولید مشترک ایران و کوبا گفت: سرکار خانم دکتر مینو محرز هیچ سمتی در ستاد ملی کرونا و کمیته‌های کشوری وابسته به این ستاد ندارند و اظهارات ایشان از جایگاه عضو ستاد کرونا که متاسفانه در برخی رسانه‌ها مطرح شده است و مکرر از دکتر محرز به عنوان عضو ستاد کرونا یا عضو کمیته علمی کرونا نام می‌برند، درست نیست.

وی اظهار کرد: بر این اساس، مسئولیت اظهاراتشان با شخص خودشان است و اظهاراتشان شخصی است. متاسفانه مکرر در ماه‌های گذشته موارد متناقض و اظهارات و موضع‌ گیری‌های غیرعلمی، غیرفنی و بدون پایه و اساس از ایشان درباره واکسن‌ها اعم از واکسن‌های وارداتی و تولید داخلی مطرح شده که طبیعتا مسئولیت این اظهارات با شخص دکتر محرز است.

جهانپور تاکید کرد: خانم دکتر مینو محرز هیچ‌گونه سمتی در ستاد ملی کرونا و کمیته‌های وابسته به ستاد ملی کرونا ندارند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر