|
کدخبر: 178586

مهرعلیزاده: انتخابات مفاهیم خود را دست داده است

مهرعلیزاده به اظهارات سایر نامزدها در سومین_مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری: در این سال ها مسائلی مانند انتخابات مفاهیم خود را از دست داده اند.

سیاست مهرعلیزاده: انتخابات مفاهیم خود را دست داده است

محسن مهرعلیزاده در فرصت ۴ دقیقه ای برای نقد اظهارات دیگر کاندیداها، به قرائت بیانیه‌ای پرداخت و گفت: این‌که امروز کشور با بحران اعتماد اجتماعی مواجه است؛ علی‌رغم توصیه‌های مکرر مسئولین و تبلیغات شبانه‌روزی و پوسترهای رنگارنگ هنوز فضای انتخابات سرد و بی‌روح است. به دلیل بی‌اعتمادی مردم به میزان تاثیرگذاری آنان و ناامیدی از رویاهایی است که داشتند و برآورده نشده است.

 

وی اضافه کرد: در طی سال‌های گذشته موضوعاتی مانند زنان، جوانان، اقوام و مذاهب مفاهیم اصلی خود را از دست داده‌اند. امروز همچنین آنقدر عرصه بر جوانان تنگ شده است که به جای نشستن بر روی صندلی‌های مدیریتی روی صندلی‌های هواپیما بنشینند و کشور را ترک کنند؛ جوانانی که هزاران دلیل برای رفتن دارند و یک دلیل برای ماندن ندارند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه از وضع موجود کشور اظهار کرد: امروز علی‌رغم توصیه‌های زیبای حفظ وحدت، اهل سنت را بی‌دلیل از حضور در عرصه‌های مدیریتی بازداشته‌ایم و حتی از مراکز فرهنگی آنها دچار محدودیت‌هایی هستند. امروز تبلیغ زندگی اشرافی مسئولان و همچنین اکتشاف اختلاس‌های چند هزار میلیاردی نهال امید را در دل محرومان و مستضعفان خشکانده است.

مهرعلیزاده اظهار کرد: برنامه من در دولت زندگی بازگرداندن اعتماد به مردم و دمیدن روح امید در کالبد جامعه است. توجه به زنان و جوانان فراهم کردن شرایط برای ایفای بخش موثر و عادلانه ایشان در مدیریت کشور؛ ایفای نقش‌هایی نظیر مریم میرزاخانی‌ها و مریم بختیاری‌ها.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که توجه به اهل سنت و همچنین شهرهای مرزی در برنامه‌های من است، خاطرنشان کرد: در دولت زندگی خود را موظف به جبران کمبودهای گذشته می‌دانم و بهره‌گیری از وضعیت نخبگان اهل سنت را در سطوح عالی مدیریتی کشور مورد توجه قرار می دهم.

وی با اشاره به اظهارات زاکانی در این مناظره تلویزیونی اظهار کرد: توجه کردن به کرسنت خوب است اما باید به FATF توجه شود؛ به جای دیوارنوردی‌های مختلف و آب در آسیاب ترامپ ریختن، به گشایش‌ها و وضعیت کشور در دولت اصلاحات نیز اشاره کنیم.

ارسال نظر