|
کدخبر: 177045

قاضی زاده هاشمی: دولت ها به دنبال اصلاح سیاست ها نرفتند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت‌ها از ابتدای انقلاب نتوانسته‌اند بعضی از مسائل اساسی را حل کنند، گفت: دلیلش این است که دنبال اصلاح سیاست ها و مدل حکمرانی نرفتند ولی ما به دنبال اصلاح ساختار کشور هستیم.

سیاست قاضی زاده هاشمی: دولت ها به دنبال اصلاح سیاست ها نرفتند

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگوی تلویزیونی امشب (جمعه) خود که از شبکه خبر پخش شد، در پاسخ به این سؤال که چرا وارد عرصه کاندیداتوری شدید، گفت: ریاست جمهوری اختیارات زیادی دارد و بسیاری از شوراهای سیاست گذاری و اقدامات اجرایی در حیطه مسئولیت‌های رئیس جمهور است.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب زحمات زیادی کشیده شده اما دولت‌ های ما نتوانستند بعضی از مسائل اساسی را حل کنند، دلیلش این است که دنبال اصلاح سیاست ها و مدل حکمرانی نرفتند. ما دو سال است در اندیشکده‌ای تلاش کردیم براساس چیزی که در بیانیه گام دوم آمده یک مدل در حمکرانی تهیه کنیم و بیشتر دنبال اصلاح ساختار کشور هستیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: در حوزه شفافیت ۵۵۵ پست راهبردی دولت را شناسایی کردیم و برای رسیدن به آن روی سایتی آزمون از افراد گرفته می شود. این آزمون علمی نیست بلکه آی‌کیو و تست روانشناسی می‌شوند، دو ماهه آموزش می‌بینند و در جایگاهی که هستند محبوبیت سنجی می‌شوند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر