|
کدخبر: 175442

واکنش کدخدایی به صحبت های آملی لاریجانی

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در شورای نگهبان مصلحت‌سنجی به مفهوم خوب یا بد بودن افراد نداریم و در تمامی موارد صلاحیت‌ها بررسی می‌شود.

سیاست واکنش کدخدایی به صحبت های آملی لاریجانی

معیار‌های شورای نگهبان معیار‌های قانونی است؛ این معیار‌ها متأسفانه خیلی روشن نیست و باید دقیق‌تر مشخص شود.

مشارکت پایین از جهت قانونی و حقوقی مشکلی ندارد و در قانون تحت این عنوان مسئله‌ای وجود ندارد. درمورد مشارکت چندین نهاد، مسئولیت دارند و فقط به شورای نگهبان مربوط نیست.

درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم.

در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد.

 

منبع: تسنیم
  • کارگر ارسالی در

    بد بختی این است که شورای نگهبان خودش اعت قادی به رای گیری ودمکراسی ومردم سالاری ن دارد اصلا سن این آدم ها نمی کشد که این حرف ها و واژه های امروزی مانند دمکراسی ی ا مردم سالاری را درک کنند آنها پشت کلمه مردم سالاری یک کلمه دینی را اضافه کردند ومردم به این کلمه می خندند آخه قصد توهین ندارد آقای جنتی باید در سالن وآسایشگاه سالمندان قصه جبرییل ومیکاییل واجنه ها را برای سالمندان تعریف کند. آمده در مجلس ب رای ملت ایران تصمیم می گیرد که مردم چکار کنند. در نتیجه در این کشور بهترین را ه خودکش می باشد با مرگ موش. واز این جمله ها وکلمه ها که این روضه خوان ها ساخته ان د مردم سالاری دینی. دوباره خنده ام گرفت. پایه اش بافتد یکی کمی بلند حرفی بزند ما نند آبان ۹۸نفسش را می گیرند بعد. پشت کل مه مردم سالاری یک می گذارند آمریکاه یک ن فر سیاه پوست بنام جرج فلوید را کشتند دنی ا را بهم ریختند آنوقت مردم سالاری دینی ی ک است هزار نفر را نفسشان را برید. مذدم س الاری دینی می گویند به این نظام انتخابات هم برگذار می کنند. مردم سالاری دینی ای خدا خندیدیم با دوستان مردم سالاری دینی

ارسال نظر