|
کدخبر: 175338

بیانیه شریعتمداری پس از اعلام اسامی نامزدها

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از اعلام اسامی نامزدهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از همه گروه‌ها، افراد و تشکل‌ها به خاطر حمایت از وی، ورود به کارزار انتخاباتی را در راستای ایجاد فضای گفتگو، مدارا و گشایش افق‌های جدید در حل مسائل مدیریتی عنوان کرد.

سیاست بیانیه شریعتمداری پس از اعلام اسامی نامزدها

محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از اعلام اسامی نامزدهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، در بیانیه ای ضمن قدردانی از همه گروه ها، افراد و تشکل ها به خاطر حمایت از وی، ورود به کارزار انتخاباتی را در راستای ایجاد فضای گفت‌وگو، مدارا و گشایش افق های جدید در حل مسائل مدیریتی عنوان کرد.

متن کامل بیانیه محمد شریعتمداری به این شرح است:

ملت بزرگ و شریف ایران

با این باور که حق مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، براساس وظیفه دینی و ملی، با اتکال به خداوند متعال با درخواست جمع کثیری از گروه‌های مرجع ونمایندگان محترم شان ، با اطمینان از اینکه می توان چالش ها و مسائل کشور را با گشودن افق‌های جدید در عرصه های مدیریتی حل کرد، وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم‌ شدم، تا با همراهی مردم چشم انداز روشنی را پیش روی اینده کشور قراردهم.

ضمن آنکه این حضور در راستای عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی مبنی بر ضرورت ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات نیز بود.

مصمم بودم تا با اصالت دادن به گفت و گو های اجتماعی ، مدارا ، تحمل و رواداری و تعمیم دادن تجارب موفقی نظیر جوانگرایی، سیاست گذاری شهروندمدار ،حکمرانی داده محور ، تاکید بر شفافیت و تحقق بخشیدن به آنها در سطوح ملی، دفاع از حقوق شهروندی همه ایرانیان و احیای رویکرد " همه با هم " این میراث ماندگار حضرت امام خمینی ( ره) ،با تشکیل دولت رفاه فراگیر، امید و اعتماد در این سرزمین بازس

 

منبع: فارس

ارسال نظر