|
کدخبر: 172338

تکذیب انصراف عارف از انتخابات؛ شیطنت یا مشکل درونی

بنا براعلام دفتر محمد رضا عارف نظر قطعی و نهایی این چهره اصلاح طلب درباره ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، شنبه اعلام می‌شود.

سیاست تکذیب انصراف عارف از انتخابات؛ شیطنت یا مشکل درونی

در پی انتشار متنی در برخی رسانه‌ها با عنوان انصراف محمد رضاعارف از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رئیس دفتر وی بابیان اینکه متن منتشر شده متنی مشورتی بوده، که برخی اقدام به انتشار آن کردند، اعلام کرد که نظر نهایی و قطعی این چهره اصلاح طلب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شنبه اعلام می‌شود.

مسئول رسانه‌ای محمدرضا عارف با اشاره به انتشار متن انصراف محمدرضا عارف از انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید متنی که در فضای مجازی به عنوان انصراف دکتر عارف در حال انتشار است مورد اعتنا قرار گیرد یک سری مباحث درون‌گروهی بوده که به عنوان خبر منتشر شده است.

علیرضا خامسیان مسئول رسانه‌ای محمدرضا عارف درباره انتشار بیانیه‌ای مبنی بر انصراف محمدرضا عارف از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای دکتر عارف تا این لحظه تمایلی برای حضور در عرصه انتخابات ندارند و چرایی این موضوع را انشاالله به وقتش اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: درخواست‌ها برای حضور ایشان زیاد است ولی نباید متنی که در فضای مجازی به عنوان انصراف دکتر عارف در حال انتشار است مورد اعتنا قرار گیرد؛ یک سری مباحث درون‌گروهی بوده که به عنوان خبر منتشر شده است.

وی ادامه داد: هر زمانی که دکتر عارف بیانیه دادند زمان نیامدن شان صددرصدی شد، در فضای در اینستاگرام ایشان بیانیه منتشر خواهد شد اما درحال‌حاضر این مسئله دعوت از دکتر مطرح است که ایشان تا این لحظه آن را نپذیرفته‌اند.

 

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها