|
کدخبر: 168310

جزئیات گفت و گوی ظریف با مقامات قطری

وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و گفتگو با مقامات قطری در راس هیئتی به دوحه سفرکرده است بعد از ظهر امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوکشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

سیاست جزئیات گفت و گوی ظریف با مقامات قطری

ظریف در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط ایران و قطر بر پایه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای بر ضرورت گسترش ابعاد همکاری‌ها به ویژه در ابعاد تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت های دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر رویکرد ایران برای توسعه مناسبات با کشورهای منطقه از گفتگوهای منطقه ای در جهت ثبات و استقرار منطقه استقبال و آن را یک ضرورت جدی تلقی کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان بر برگزاری آن در دوحه در جهت ترسیم و تحکیم مناسبات تجاری و اقتصادی فی‌مابین تاکید کرد.

همکاری‌ در حوزه مسائل منطقه‌ای و بین المللی از دیگر موضوعات مطرح شده در رایزنی های محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر در این دیدار بود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها