|
کدخبر: 140564

روحانی: وضعیت فروش نفت ایران متحول می‌شود

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه چشم‌انداز امیدبخشی برای سال ۱۴۰۰ داریم، گفت: دنیا این پیام را به خوبی دریافت کند که ایران شرایط تولید و فروش نفتش با دو سال قبل کاملا متفاوت خواهد بود. البته ممکن است کاسبان تحریم از این علامت خوشحال نشوند اما این چراغ امیدی برای ملت برای سال آینده است.

سیاست روحانی: وضعیت فروش نفت ایران متحول می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در نشست هیات وزیران با اشاره به ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ پیش از موعد مقرر به مجلس گفت: بودجه امسال به اعتقاد من یک بودجه راهبردی است و با همه بودجه‌های ۷ سال قبلی که دولت آنها را تقدیم کرده، تا حدی متفاوت است.

وی با تاکید بر این که این بودجه پیام‌های بسیار مهمی دارد، افزود: نخستین پیام بودجه این است که یک چشم‌انداز بسیار روشن و امید بخشی برای ۱۴۰۰ داریم. این نه بر مبنای این است که می‌خواهیم با کسی مذاکره کنیم.

 رئیس‌جمهوری یادآورشد: ما امروز در این شرایط جنگ اقتصادی شرایط ما در کشاورزی، صنعت هم در ۶ ماهه اول نسبت به ۶ ماهه سال گذشته و هم ۳ماهه دوم تابستان نسبت به ۳ ماهه دوم سال گذشته کاملا مسیر امیدوار‌کننده است.

روحانی با بیان اینکه اساس این بودجه اعلام شرایط مناسبتر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است، خاطرنشان کرد: ما این پیام را از طریق اینکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت خواهیم فروخت، اعلام کردیم. سال آینده هم قدرت تولید داریم که دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت تولید کنیم و هم قدرت فروش داریم یعنی تولید می‌کنیم و خواهیم فروخت.

شرایط تولید و فروش نفت ایران با دو سال قبل کاملا متفاوت خواهد بود

رئیس دولت تدبیر و امید ادامه داد: دنیا این پیام را به خوبی دریافت کند که ایران شرایط تولید و فروش نفتش با دو سال قبل کاملا متفاوت خواهد بود. البته ممکن است کاسبان تحریم از این علامت خوشحال نشوند اما این چراغ امیدی برای ملت برای سال آینده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر