|
کدخبر: 135873

جزئیات طرح مجلس درباره ساماندهی استخدام‌ها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح ساماندهی استخدامها در کشور خبر داد و گفت: با تصویب نهایی این طرح در مجلس همه نیروها و کارکنان در ادارات یا استخدام رسمی می‌شوند یا پیمانی.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی «طرح ساماندهی استخدامها در کشور» در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس این طرح تمام استخدام های کشور از این به بعد در قالب ۲ نوع پیمانی و رسمی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح در حال طی مراحل قانونی در مجلس شورای اسلامی است، افزود: با تصویب نهایی این طرح در مجلس همه دستگاههای دولتی، نهادهای عمومی و اجرایی موظف هستند از این قانون تبعیت کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در صورتی که مواد این طرح با قانون مدیریت خدمات کشوری در تعارض باشد، مواد قانونی مدیریت خدمات کشوری لغو می‌شود.

حجت‌الاسلام ذاکر تاکید کرد: با تصویب این طرح در مجلس و تبدیل آن به قانون، نیروهایی که قرارداد کارگری، شرکتی، قرارداد معین، ساعتی و... دارند همه تبدیل وضعیت می‌شوند و به صورت پیمانی یا رسمی درخواهند آمد.

وی با بیان اینکه کلیات این طرح در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس مصوب شده، افزود: در حال چکش کاری جزییات و مواد این طرح هستیم که انشاله در روزهای آینده کار بررسی آن در کمیسیون به اتمام می‌رسد و در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

 

منبع: بولتن نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها