|
کدخبر: 128994

واکنش مشاور روحانی به طرح استیضاح رئیس جمهور ایران

مشاور رئیس جمهور ایران به اظهارات رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره استیضاح حسن روحانی واکنش نشان داد.

سیاست واکنش مشاور روحانی به طرح استیضاح رئیس جمهور ایران

حسام الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور ایران در واکنش به اظهارات مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره "خارج نشدن استیضاح حسن روحانی از دستور کار" مجلس یازدهم بیان داشت که "ایجاد تزلزل در حاکمیت و تضعیف دولت در زمان جنگ اقتصادی از وظایف نماینده‌ای با ۲۰۴ هزار رای نیست".

مشاور رئیس جمهور ایران در حساب توئیتری خود نوشت: استیضاح حق اکثریت قاطع مجلس است اما ایجاد تزلزل در حاکمیت، تضعیف دولت در زمان جنگ اقتصادی، نخ دادن به هر دو نامزد انتخاباتی آمریکا برای کوتاه نیامدن در برابر دولت فعلی ایران و تعویق هرگونه رفع یا کاهش تحریم‌ها تا استقرار دولت بعدی در ایران از وظایف نماینده‌ای با ۲۰۴ هزار رای نیست.

استیضاح حق اکثریت قاطع مجلس است اما ایجاد تزلزل در حاکمیت،تضعیف دولت در زمان جنگ اقتصادی،نخ دادن به هر دو نامزد انتخاباتی آمریکا برای کوتاه نیامدن در برابر دولت فعلی ایران و تعویق هر گونه رفع یا کاهش تحریم‌ها تا استقرار دولت بعدی در ایران از وظایف نماینده‌ای با ۲۰۴ هزار رأی نیست. 

​رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس پیش از این در توئیتی نوشته بود: استیضاح روحانی از دستور خارج نشده، استیضاح به قوت خودش باقی است، پرونده استیضاح دست بنده است ۴۴ نفر امضا کرده اند که ۱۱ نفر امضایشان را پس گرفتند.

 

 

منبع: شهرخبر

ارسال نظر