|
کدخبر: 125539

رئیسی: دشمن نمی‌تواند ما را متوقف کند

رئیس قوه قضاییه گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی کشور گرفته شود.

سیاست رئیسی: دشمن نمی‌تواند ما را متوقف کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه اظهار کرد: کاهش ارزش پول ملی امری خسارت بار است و باید از تداوم کاهش آن جلوگیری شود.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد تا تورم در کشور کنترل، بازار مدیریت و آرامش مردم حفظ شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: این طور نیست که همه چیز را از چشم دشمن ببینیم؛ درست است که دشمن همواره دشمنی و توطئه می‌کند، اما به هیچ عنوان نمی‌تواند ما را متوقف کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: حتماً با تکیه بر توانایی‌های خود می‌توانیم از این شرایط، پیروزمندانه عبور کنیم.

وی افزود: همیشه رمز شکست دشمن، مردم ما بودند و باز هم بی‌تردید مردم خواهند بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز شاهد هستیم که توطئه‌ای جدید با پوشش حقوق بشر بر ضد کشور ما آغاز شده است که با آن تلاش می‌کنند مردان و زنان شجاع را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، قضایی، نظامی، امنیتی و بخش‌های مختلف، تضعیف کنند، از طرف دیگر قتل و جنایت را عادی جلوه دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: امروز بنیانگذاران قتل، غارت و شکنجه در عالم همان مدعیان حقوق بشر یعنی امریکا و برخی کشور‌های اروپایی هستند که خودشان روش‌های جدید شکنجه کردن را آموزش می‌دهند.

وی افزود: کسی که زانو بر گردن فردی آزادیخواه می‌گذارد، به دنیا آموزش می‌دهد که چگونه بر گلوی آزادیخواهی در سراسر جهان زانو بگذارند.

رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر اساس آموزه‌های اسلامی و آموخته‌های امام و رهبری، وظایف خود را در حفظ حقوق بشر دنبال می‌کنیم و کاری به فضاسازی دیگران نداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: کوچکترین خلاف حقی را بر خودمان جایز نمی‌دانیم و معتقدیم باید حقوق بشر به طور واقعی محترم شمرده شود.

وی این را هم گفت که دستگاه قضا و قضات با غیرت و شجاع ما می‌دانند که عمل به قانون و حق و عدل، وظیفه شان است و هیچ تهدیدی در دلشان اثر نمی‌گذارد و قطعاً شجاعت در این عرصه منجر به سعادت برای همگان خواهد شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر