|
کدخبر: 114338

جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شود؟

یک فعال اصلاح طلب، گفت: جهانگیری احتمالا کاندیدای ۱۴۰۰ می‌شود، معتقدم انتخابات قبل، دست گرمی برای او محسوب می‌شد.

سیاست جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شود؟

عیسی چمبر درباره نظریه حضور مشروط اصلاح طلبان، در انتخابات ۱۴۰۰، اظهارکرد: ما نه در انتخابات‌های گذشته و نه در این انتخابات چنین شرطی نداشتیم.

او ادامه داد: در بسیاری از انتخابات‌ از کاندیدایی حمایت کردیم که عضو حزب ما نبودند؛ زیرا ما صرفا به دنبال کاندیدایی هستیم که به پیشرفت کشور کمک کند؛ البته گرایش سیاسی او حتما برای ما مهم است، اما اصلاح طلب بودن او چندان اهمیت ندارد.

چمبر افزود: تلاش ما این است که با کاندیدای خودمان وارد کارزار انتخابات شویم، اما در این فرصت چند ماهه نمی‌شود به طور قطعی اعلام کرد که لیست ارائه خواهیم داد یا خیر.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، درباره احتمال کاندیدای اجاره‌ای هم، گفت: این تجربه برای ما چندان رضایت بخش نبوده که بخواهیم تکرارش کنیم، از همین رو در تلاشیم که با کاندیدای جریان خودمان وارد عرصه انتخابات شویم؛ اما اگر کاندیدای جریان ما رد صلاحیت شود ممکن است با کاندیدایی وارد کارزار رقابت شویم که از لحاظ توانایی به نامزد خودمان ارجحیت داشته باشد.

فعال اصلاح طلب درباره احتمال حضور جهانگیری در این انتخابات هم بیان کرد: احتمالا او در این انتخابات نامزد خواهد شد، معتقدم انتخابات قبل دست گرمی برای او محسوب می‌شد؛ با این حال او باید جوانب امر را بسنجد که با توجه به عملکرد دولت روحانی، آیا همچنان اقبالی به او وجود دارد یا خیر.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها