|
کدخبر: 114322

۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۵/۱۴)

اخبار مهم بورسی امروز (سه شنبه) در این گزارش گردآوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۵/۱۴)

سهام بورسی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند (۹۹/۰۵/۱۴)

امروز (سه شنبه) شاخص بورس نزولی شد و در این گزارش نمادهای با بیشترین افزایش و کاهش قیمت گردآوری شده است.

روز کم فروغ بورس

​شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۱۴مرداد و در پایان معاملات هفته با رشد ۸۲۵ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۱۶۴ واحد رسید.

بورس میزبان ۵۰ بنگاه خصوصی می‌شود

نایب رئیس اتاق ایران از پذیرش ۵۰ بنگاه خصوصی تا پایان سال در بورس خبر داد و گفت: تفاهمنامه‌ای بین شرکت بورس، فرابورس، جامعه حسابداران رسمی و اتاق ایران برای ایجاد پنجره واحد امضا خواهد شد.

تکلیف جاماندگان سهام عدالت چیست؟

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، با تکذیب موضوع جاماندگان سهام عدالت گفت: از نظر قانون افراد مدنظر پوشش داده شده‌اند ضمن اینکه از نظر دارایی‌هایی که بتوانیم این کار را انجام دهیم محدویت داریم زیرا آن زمان این حجم واگذاری نشده بود.

ارزش روز سهام عدالت (۹۹/۰۵/۱۴)

ارزش سهام عدالت به مرز ۲۰ میلیون تومان است.

طرح جدید دولت برای بورس

در لایحه جدید دولت که به مجلس رفته است، شرکت‌هایی که افزایش سرمایه بدهند و سهامداران فعلی آنها هم از حق تقدم خودشان صرفنظر کنند؛ معادل ۲۰ درصد افزایش سرمایه آنها مشمول مالیات با نرخ صفر می‌شود.

جزییات دو عرضه اولیه در هفته جاری

امروز و فردا عرضه اولیه نماد "شاروم" در فرابورس و نماد "امین" در بورس آغاز خواهد شد.

بزرگان بورس ۹۹ را بشناسید

بررسی‌های آماری از جابه‌جایی بزرگ در لیست بزرگان بورس پس از رشد ۲۹۰ درصدی بورس در امسال حکایت دارد. از این رو سه گروه چند‌رشته‌ای صنعتی، خودرو و فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال ۹۹ در کانون توجه بورس‌بازان حقیقی قرار داشته و از این رو با بیشترین رشد ارزش بازار همراه شدند.

۸ مرحله آزادسازی سهام عدالت

دارندگان سهام عدالت سرگردان هستند؛ آنهایی که روش مستقیم را برای فروش سهام انتخاب کرده‌اند، علاوه بر سرگردانی، معترض هم هستند.

بورس متهم ردیف اول گرانی مسکن

بازار مسکن از دو ناحیه تقاضای خرید از سوی سهامداران و خرید و فروش اوراق، تحت تاثیر قرار گرفته؛ با این وجود اعمال محدودیت برای خرید و فروش اوراق وام مسکن به کاهش قیمت «تسه» ختم شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها