|
کدخبر: 100151

هاشم‌زایی: مجلس یازدهمی‌ها خودی هستند!

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم چون به قول ما خودی هستند و به قول دوستان انقلابی، می‌توانند مشکلات موجود بر سر راه عدم تعاملات بین‌المللی را حل کنند، اما متاسفانه ما نتوانستیم.

سیاست هاشم‌زایی: مجلس یازدهمی‌ها خودی هستند!

عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده مجلس دهم و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پاسخ این پرسش که در مجلس دهم به دنبال چه موضوعی بودید که محقق نشده است گفت: با توجه به ساختار جمهوری اسلامی، بعد از 40 سال لازم است که قانون اساسی اصلاح شود که این اتفاق در این دوران می‌توانست محقق شود.

او با انتقاد از بی‌تاثیری مجلس در تعاملات بین‌المللی ادامه داد: مجلس چه در این دوره و چه در دوره‌های قبل نتوانست در تعاملات بین‌المللی نقشی ایفا کند. تنش‌زدایی باعث می‌شود از امکانات بالقوه‌ای که خداوند در کشور به ما داده است اعم از نیروی انسانی، معادن، نفت و... نتوانیم بهره ببریم. بنابراین عدم تعاملات بین‌المللی باعث شد که از پتانسیل‌ها بهره‌مند نشویم و مشکلات معیشتی مردم لاینحل باقی بماند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین مساله در کشور برقراری تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

هاشم‌زایی در واکنش به اینکه آیا مجلس یازدهمی‌ها می‌توانند اقدامی در این راستا انجام دهند یا نه پاسخ داد: مجلس یازدهم چون به قول ما خودی هستند و به قول دوستان انقلابی، می‌توانند مشکلات موجود بر سر راه عدم تعاملات بین‌المللی را حل کنند، اما متاسفانه ما نتوانستیم.

 

منبع: اعتماد

ارسال نظر