|
کدخبر: 281792

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

انتقاد نماینده مجلس : تیم اقتصادی دولت ضعیف است!

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور، تیم اقتصادی دولت ضعیف است و عملکردشان در حوزه های مختلف نظیر کنترل نقدینگی، تورم، قیمت دلار بر همگان مشخص است، در تیم اقتصادی جدیت داشته باشید.

سیاست داخلی انتقاد نماینده مجلس : تیم اقتصادی دولت ضعیف است!

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس زنگ پایان نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی را رأس ساعت ۱۲ به صدا درآورد و گفت: نشست بعدی روز (یکشنبه، ۴ دی ماه) رأس ساعت ۷:۴۵ با ادامه بررسی دستور کار نشست علنی برگزار خواهد شد.

سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور گفت: حضرت علی(ع) می فرماید در رابطه با تعامل با مردم با لطف، محبت و مهربانی باش و مردم دو دسته اند یا برادر دینی تواند یا نظیر تو در خلقت هستند، لذا مجلس خانه ملت است و عده ای معدودی هم تندروی کنند قطعا موضع مجلس نیست. ما مکلف به پیگیری مطالبات عموم ملت هستیم.

حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس قابل مذاکره نیست

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: بدانید حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست، این شیر گاو شیرده سعودی مسموم است، مراقب باشید سمی نشوید.
 
حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس، اظهار داشت: انتظار برخورد قاطعانه تری از وزارت خارجه در مقابل مواضع اخیر دولت چین داشتیم.

موافقت مجلس با معافیت مالیات مواد اولیه دارویی

نمایندگان در نشست علنی مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی،شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، با این لایحه با ۱۷۰ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۴ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

گرانی و عدم تأمین دارو باز هم وزیر بهداشت را به مجلس کشاند

عضو هیأت رئیسه مجلس سوال ملی نمایندگان در خصوص علت عدم حل مشکل دارو در داروخانه‌ها و مراکز درمانی از وزیر بهداشت را اعلام وصول کرد.

آیین‌نامه اخذ عوارض آلایندگی صنایع

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: ریاست جمهور دستور دهند آیین‌نامه ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده در هیأت دولت تصویب شود زیرا شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.

سازوکار تعهد خدمت دانش آموختگان دوره های پزشکی

شرایط تعهد خدمت دوره های عمومی و دستیاری تخصصی رشته های پزشکی و دندانپزشکی استعدادهای درخشان مشخص شد.
براین اساس ماده یک برای اصلاح و بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارسال شد و بند الف ماده ۲ نیز به همین صورت و به کمیسیون آموزش و تحقیقات فرستاده شد و بند ۳ به شرح زیر تصویب شد.

بررسی مجدد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس

نمایندگان در جلسه علنی مجلس با ۱۹۰ رأی موافق، ۸۶ رأی مخالف، ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۸ نماینده حاضر در صحن با بررسی مجدد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس موافقت کردند.

آغاز جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذر ماه) به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸و۱۳دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی دستور کار صحن علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح اصلاح تبصره(۴)بند(۳)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر در آمد و سرمایه

گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه یک فوریتی پروتکل(تمدید)موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا ودولتهای عضو

گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه

گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

بررسی تقاضای دو فوریت در خصوص لایحه الحاق یک بند به ماده ۱۰۹ قانون مجازات اسلامی

بررسی تقاضای دو فوریت طرح استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها