|
کدخبر: 280261

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

نقد نماینده مجلس به دولت در خصوص دانش آموزان

نماینده مردم شیراز در مجلس خواستار توجه ویژه به آموزش و پرورش شد که در نتیجه آن آمار زندانیان کاهش می یابد.

سیاست داخلی نقد نماینده مجلس به دولت در خصوص دانش آموزان

عبدالرضا مصری زنگ پایان نشست علنی امروز (سه شنبه ۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی را رأس ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه به صدا درآورد و گفت: نشست بعدی چهارشنبه (۹ آذرماه) رأس ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح با ادامه بررسی دستور کار نشست علنی برگزار خواهد شد.

علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س) که روز پرستار است ، گفت: وزارت تعاون باید به آسیب‌دیدگان اجتماعی از جمله معلولان، زنان بی‌سرپرست و معتادان توجه بیشتری کرده و با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی توجه بیشتری به پرسنل سازمان بهزیستی داشته باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در ادامه خواستار توجه ویژه به پرسنل محیط زیست از جمله محیط‌بانان شد که در گرما و سرما جان خود را در کف دست گرفته اما حداقل حقوق را دریافت می‌کنند.

افزایش حقوق و تبدیل وضعیت پرستاران در دستور کار دولت

سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس خواستار افزایش حقوق و تبدیل وضعیت پرستاران از سوی دولت سیزدهم شد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افزایش حقوق، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و پایان طرحی و قراردادهای ۸۹ روزه که در ایام کرونا برخی از آن ها شهید شدند باید در دستورکار دولت قرار بگیرد.

دنیامالی در نطق میان دستور

احمد دنیامالی عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه رسوب‌گذاری شدید در بالادست، عدم لایروبی و کاهش شدید تراز آب دریای خزر، تالاب انزلی را در شرایط بسیار بحرانی قرار داده است از دولت خواست تا اجرای فوری طرح ملی نجات تالاب انزلی را در دستور کار قرار دهد.

مجلس خواستار تسریع در پرداخت خسارت کشاورزان

سید حمزه امینی در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه ۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا خسارت کشاورزان پرداخت نمی شود؟ شهرستان های هشترود و چاراویماق قطب تولید گندم آذربایجان شرقی بوده و انبار غله استان محسوب می شوند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس یازدهم اظهار کرد: کشاورزان یکصد هزار هکتار از گندمزارهای خود را بیمه کرده اند، اما صندوق بیمه کشاورزی یک جورهایی کلاهبرداری می کند و عنوان کرده از طریق ماهواره این موضوع رصد شده و کشاورزان محصولات خوبی داشته اند. اگر خسارت به کشاورزان پرداخت نشود، از آنها سلب اعتماد می شود.

دستور کار صحن علنی مجلس امروز

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، ۸ آذر ماه) به ریاست عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت ۱۰و ۱۷ دقیقه و با حضور ۲۳۰نفر از نمایندگان آغاز شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه با اشاره به نشست غیر علنی صبح امروز مجلس گفت:  امروز از صبح جلسه مشترک مجلس شورای اسلامی با رئیس، معاونان قوه قضاییه و روسای دستگاه قضایی در مجلس برگزار شد که سخنگوی هیات رئیسه مجلس رئوس مطالب را به استحضار ملت شریف ایران خواهند رساند.

در ادامه حسینعلی حاجی دلیگانی دستور کار نشست امروز را به شرح ذیل قرائت کرد:

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر

بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح اصلاح ماده(۱۱۷)قانون مدیریت خدمات کشوری

بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق(۷)تبصره به ماده(۷) اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت تسهیل روند ساخت و ساز روستایی برای بومیان روستا وحمایت از دولت در جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها