|
کدخبر: 278615

ماجرای جان باختن دختر ۲۰ ساله در رشت

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به جوسازی رسانه‌های معاند و دروغ‌پردازی کشتن شهروندان به دست ماموران خاطرنشان کرد: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که بلافاصله عوامل اورژانس او را برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌کنند.

سرهنگ محمود حافظی پیش در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تشریح وقایع شب گذشته در مجموعه خیابان علم‌الهدی رشت گفت: حوالی ساعت ۱۹ عده‌ای با پخش آهنگ و تشویق مردم برای رقص و پایکوبی در خیابان علم‌الهدی رشت، باعث بر هم زدن نظم عمومی محل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: پس از ورود عوامل بسیج برای برقراری نظم خیابان علم‌الهدی، عده‌ای قصد آشوب و درگیری با ماموران را داشتند که سرانجام با هدایت عوامل بسیج و همکاری شهروندان جمعیت متفرق شدند.

وی با اشاره به جوسازی رسانه‌های معاند و دروغ‌پردازی کشتن شهروندان به دست ماموران خاطرنشان کرد: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که بلافاصله عوامل اورژانس او را برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌کنند.

حافظی عنوان کرد: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و عزم جدی پلیس و دستگاه قضایی در مقابله با مخلان نظم و امنیت گفت: نظر پزشک معالج و گفتگوی این دختر جوان با کادر درمان و دوستان دانشگاهی‌اش در بیمارستان حکایت از خوب بودن وضع عمومی وی دارد.

لازم به ذکر است؛ هم‌اکنون برابر نظر پزشک معالج، این دختر جوان برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر