|
کدخبر: 267150

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

مراسم تشییع پیکر مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس + فیلم

امام جمعه موقت تهران به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکر کونیکو یامامورا مادر ژاپنیِ شهید محمد بابایی شرکت کرد.

سیاست داخلی مراسم تشییع پیکر مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران صبح امروز ۱۲ تیرماه به نمایندگی از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکر سبا بابایی (مادر ژاپنیِ شهید محمد بابایی) شرکت کرد و  تسلیت رهبر معظم انقلاب را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.

ابوترابی-امام جمعه

برگزاری مراسم تشییع پیکر کونیکو یامامورا

مراسم تشییع پیکر خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس محمد بابایی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم از مسجد انصارالحسین (ع) نیروی هوایی در تهران برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مرحومه کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید والامقام محمد بابایی در معراج شهدای تهران


پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت کونیکو یامامورا

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در پیام تسلیت خود درپی درگذشت خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس آورده است: این مهاجر سرزمین آفتاب با پرورش فرزند دلاورش، شهید گرانقدر «محمد بابایی» و تقدیم آن در مسیر دفاع از میهن اسلامی ایران، نام و یاد خود و فرزندش را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.

حجت الاسلام رئیسی در این پیام با ابراز تاسف و تالم از درگذشت مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: این مادر فداکار بعد از تشرف به دین مبین اسلام و ایمان و ارادت به مکتب تشیع و خاندان عصمت و طهارت (ع)، با مهاجرت به ایران فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کرد.

رئیس جمهور یادآور شد: این مهاجر سرزمین آفتاب با پرورش فرزند دلاورش شهید گرانقدر «محمد بابایی» و تقدیم آن در مسیر دفاع از میهن اسلامی ایران، نام و یاد خود و فرزندش را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: ایشان پس از شهادت فرزندش هم با انجام فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای از جمله ساخت آموزشگاه شهید محمد بابایی در یزد، راه اندازی موزه صلح تهران، راه‌اندازی بازارچه‌های خیریه، همراهی و راهنمایی دانشجویان ژاپنی در ایران و تدریس قرآن کریم آثار و خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: درگذشت این بانوی مومنه را به خاندان گرامی بابایی تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها