|
کدخبر: 259728

تجلیل شورای شهر از خانواده شهدای سلامت

همزمان با شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و به مناسبت هفته سلامت از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت تقدیر شد

اجتماعی تجلیل شورای شهر از خانواده شهدای سلامت

اعضای شورای شهر تهران امروز سه‌شنبه به مناسبت هفته سلامت از خانواده شهیدان محمد علی خسروی ، زهرا بی آزار شارمی و علی فراهانی تجلیل کردند.

همچنین اعضای شورای شهر تهران از علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونای پایتخت نیز تقدیر کردند.

برنامه‌های سلامت باید حول محور خانواده باشد

مدیرکل سلامت شهرداری تهران به مناسبت هفته سلامت در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فاجعه جمعیتی و لزوم ترویج خانواده کامل، گفت: تمام سیاست‌های ما باید روی خانواده کامل با چهار فرزند باشد.

حمید صاحب افزود: بعد از نعمت وجود بی‌بدیل‌ترین نعمت، سلامت است و در راس تمام امور قرار دارد و نمی‌تواند در اولویت دوم باشد.

وی افزود: سلامت تاجی بر سر انسان است که تنها بیماران آن را حس می‌کنند و افراد سالم آن را نمی‌بینند، تمام برنامه‌های سلامت باید بر محور خانواده باشد و غیر از صیانت خانواده کار دیگری را نخواهیم کرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: انسان سالم انسان متعادل است که درگیر اضطراب و تشویش نیست و امیال متعادلی دارد، کسی که میل به خشونت دارد بیمار محسوب می‌شود بنابراین تاکید ما در حوزه سلامت، روح و روان است، جسم گرچه مهم است اما ۱۰ درصد سلامت به شمار می‌رود و روح در ابتدا باید سالم باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام محصول خدمات سلامت، حال خوب است و هویت ما در حوزه سلامت همین حال خوب بوده و چیز دیگری نیست. 

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه در هفته سلامت برگزار می شود افزود: بیش از ۲۰۵ برنامه وجود دارد که یک نمونه آن تکریم خانواده شهدای سلامت است، پیاده روی بزرگ شهر تهران در روز جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ با حضور وزیر بهداشت، وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران نیز برنامه مهم این هفته است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها