|
کدخبر: 256726

رفع حصر میر حسین موسوی تکذیب شد

برخی فعالان رسانه ای امروز به دنبال برداشتن در ورودی کوچه اختر که پیشتر توسط ماموران امنیتی مسدود و رفت و آمدها کنترل می شد مدعی بودند "رفع حصر ایجاد شده یا وضعیت محصورین تغییر پیدا کرده" این موضوع را با قربان بهزدایان نژاد مشاور مهندس میر حسین موسوی در میان گذاشت. دکتر قربان بهزادیان نژاد ادعاها درباره تغییر وضعیت مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد را تکذیب کرد.

از سال ۸۹ شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد میر حسین موسوی و مهدی کروبی از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعمال کرد.

برخی فعالان رسانه ای امروز به دنبال برداشتن در ورودی کوچه اختر که پیشتر توسط ماموران امنیتی مسدود و رفت و آمدها کنترل می شد مدعی بودند "رفع حصر ایجاد شده یا وضعیت محصورین تغییر پیدا کرده" این موضوع با قربان بهزدایان نژاد مشاور مهندس میر حسین موسوی در میان گذاشته شد. 

قربان بهزادیان نژاد به سایت دیده بان ایران گفت: «تا این لحظه هیچ تغییری به لحاظ ماهوی در حصر و وضعیت محصورین کوچه اختر ایجاد نشده است. فقط یک در اضافه آهنی را برداشته اند که به گفته خودشان رفت و آمد همسایه ها به سر کوچه راحت بشود.حتی خبرگزاری قوه قضائیه هم گفته است که همچنان حفاظت ادامه دارد.»

منبع: دیده بان ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها