|
کدخبر: 252766

بررسی حواشی مشهد با حضور وزیر ورزش در مجلس

وزیر ورزش و جوانان برای ارائه توضیحات درباره حواشی و مسائل پیش آمده در حاشیه بازی فوتبال بین ایران و لبنان در مشهد فردا به کمیسیون فرهنگی مجلس می‌آید.

در جلسه (۱۵ فروردین) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، عملکرد این کمیسیون در سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره اولویت های کمیسیون در سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر شد که اولویت های کمیسیون برای سال جاری در جلسات آینده اعلام خواهد شد.

«احمد راستینه» نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی  اعلام این خبر افزود: همچنین بناست تا در جلسه فردای کمیسیون، تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس این فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: چنانچه کمیسیون توضیحات وزیر و رئیس فدراسیون سوارکاری را قانع‌کننده نداند، گزارش تحقیق و تفحص برای رای گیری به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: با توجه به حواشی و مسائل پیش آمده در حاشیه بازی فوتبال بین دو تیم ایران و لبنان در مشهد، وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون فوتبال برای توضیح درباره این مسائل فردا در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر خواهند شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها