|
کدخبر: 245591

جلسه فوق العاده مجلس برای بررسی مذاکرات در روز عید مبعث

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت موافقت نمایندگان، مجلس در روز سه شنبه هفته جاری علی رغم تعطیلی رسمی به مناسبت مبعث پیامبر، نشستی با حضور وزیر خارجه برای بررسی مذاکرات وین تشکیل می شود.

سیاست داخلی جلسه فوق العاده مجلس برای بررسی مذاکرات در روز عید مبعث

عبدالرضا مصری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در خلال بررسی جزییات بودجه در پاسخ به تذکر نظری نماینده خلخال درباره لزوم برگزاری نشستی در مجلس درباره مذاکرات گفت: قرار است کمیسیون امنیت ملی از آقای امیرعبدالهیان برای بررسی آخرین نتایج مذاکرات دعوت کند.

وی با اشاره به صحبت های رییس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز گفت: هنوز مذاکرات ادامه دارد و تصمیم گرفته نشده است؛ آقای قالیباف هم در جلسه غیرعلنی برای نمایندگان توضیح داد که با توجه به بررسی بودجه در مجلس، می توان در صورت موافقت نمایندگان در روز سه شنبه هفته جاری علی رغم تعطیلی رسمی نشستی تشکیل داد.

مصری افزود: طبق آیین نامه در زمان بررسی بودجه، مجلس نمی تواند وارد دستور دیگری شود و فقط در تعطیلات رسمی می توان به بررسی بودجه نپرداخت. از این رو در صورت موافقت نمایندگان در روز سه شنبه هفته جاری از وزیر خارجه برای ارائه توضیحاتی درباره آخرین تصمیمات گرفته شده پیرامون مذاکرات دعوت خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر