|
کدخبر: 243565

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اولین اخراجی دولت رئیسی می شود؟

شنیده‌ها حاکی است رییس بنیاد شهید نتوانسته در چند ماه گذشته توقعات رییس جمهور را برآورده کند.

سیاست داخلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اولین اخراجی دولت رئیسی می شود؟

 برخی کانال‌های خبری امروز از جابجایی قریب‌الوقوع امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خبر دادند. گزارش‌های دستگاه های نظارتی از عملکرد قاضی‌زاده هاشمی، گلایه خانواده های شهدا از نحوه مدیریت و رفتار دور از شأن با خانواده ایثارگران و ضعف مدیریت زیرمجموعه‌های اقتصادی نشان می‌دهد بنیاد شهید در دوره جدید رو به پسرفت است.

گفته می‌شود تجمعات پیاپی خانواده شهدا و ایثارگران و عدم پاسخ‌دهی به مطالبات آن‌ها راه را برای به نتیجه رسیدن تیم رئیس‌جمهور برای تغییر قاضی‌زاده هموار کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به جایگاه قبلی قاضی‌زاده در مجلس قرار است او برای لطمه ندیدن به مقام سفارت ایران در یکی از کشورهای مهم انتخاب شود.

اخیرا بیش از ۳۰ سفیر ایران در کشورهای مختلف فراخوانده شده و یا پایان ماموریت خوردند و بنظر میرسد قاضی زاده هاشمی برای یکی از کشورهای روسیه و یا چین در نظر گرفته شده باشد. درصورت عدم رضایت وزارت خارجه برای سفارت روسیه یا چین، قاضی‌زاده به سفارت یکی از کشورهای درجه دو گمارده میشود.

قاضی‌زاده هاشمی امسال سودای ریاست‌جمهوری داشت و خود را نامزد دولت سلام معرفی می‌کرد که حالا نشان داد از نظر مدیریتی چه جایگاهی دارد.

واکنش بنیاد شهید به عزل قاضی‌زاده هاشمی

ساعتی پیش  اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با انتشار بیانیه‌ای، خبر فوق را تکذیب کرد و آن را خبرسازی فضای مجازی و عامل تشویش اذهان عمومی دانست.

 

منبع: تازه نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها