|
کدخبر: 232252

اظهارات قاضی زاده درباره هواپیمای اوکراینی: جز شرمندگی حرفی نداریم

رئیس بنیاد شهید گفت: در حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی هیچ چیزی قابل جبران نیست و در مقابل این فقدان جز ابراز شرمندگی و مطالبه‌گری حقوق به حق بچه‌های شما حرف دیگری نمی‌ماند.

جامعه اظهارات قاضی زاده درباره هواپیمای اوکراینی: جز شرمندگی حرفی نداریم

همایش سراسری گرامیداشت شهدای حادثه هواپیمایی اوکراینی امروز یکشنبه نوزدهم دی ماه سال جاری در مجتمع شهید رسول‌زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار کرد: ما وظیفه داشتیم در این ایام برای پاسداشت شهدا، برنامه‌های را برای تکریم خانواده شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا مراسمات مختلفی برای بزرگداشت شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین از هفته گذشته تا کنون برگزار شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: بسیاری از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی و خانواده آن‌ها را از نزدیک می‌شناختم و نمی‌دانم که با چه زبانی با این خانواده‌ها صحبت کنم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: گلایه خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی درست و به جا است البته مجلس در زمان حضور بنده گزارشاتی را در این خصوص تهیه کرد.

وی خطاب به خانواده‌های شهدای حاضر تصریح کرد: در حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی هیچ چیزی قابل جبران نیست و در مقابل این فقدان جز ابراز شرمندگی و مطالبه‌گری حقوق به حق بچه‌های شما حرف دیگری نمی‌ماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: امیدوارم ما بتوانیم به وظایف خودمان به ویژه در مورد شهدای هواپیمای اوکراینی عمل کنیم و آنچه بوده پذیرش مسئولیت در اتفاقی که افتاده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها