|
کدخبر: 240109

تعداد نمایندگان کرونایی مجلس باز هم افزایش یافت

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه حدود ۶۰ نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده‌اند گفت: در جلسه غیرعلنی مجلس بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تست دادن مکرر نمایندگان تأکید شد.

سیاست داخلی تعداد نمایندگان کرونایی مجلس باز هم افزایش یافت

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه موضوع ابتلاء جمعی از نمایندگان به کرونا مورد بحث قرار گرفت و بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی توسط نمایندگان تاکید شد.

 وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۰ نفر از نمایندگان به کرونا مبتلا شده اند، افزود: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس تست دادن مستمر نمایندگان و همینطور رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی آنان مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در این جلسه طرحی را آقای عبدالرضا مصری در باره ارز ترجیحی ارائه کرد که بنا شد تا ادامه بحث‌ها و بررسی‌ها درباره این طرح در جلسه غیر علنی فردای مجلس انجام شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در جلسه غیرعلنی فردای مجلس علاوه بر بحث و بررسی پیرامون طرح ارائه شده توسط آقای مصری بناست تا مسائل هسته‌ای نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: جلسه غیرعلنی فردای مجلس تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت و بعد از آن مجلس تعطیل خواهد شد و مجلس فردا جلسه علنی نخواهد داشت.


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها