|
کدخبر: 236758

بایگانی شدن یک طرح دو فوریتی در مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی از بایگانی شدن طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی خبر داد.

سیاست داخلی بایگانی شدن یک طرح دو فوریتی در مجلس

 محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز سه شنبه( ۵ بهمن) مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی که پیش از این در روز یکشنبه به تصویب رسیده بود، رای کامل را نیاورده و بایگانی شده است.

به گزارش ایرنا در بررسی کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی که پیش از این دو فوریت آن در جلسه  هفتم دی ماه ۱۴۰۰به تصویب رسیده بود، در جلسه روز یکشنبه( سوم بهمن ماه) پس از شمارش آرای ماخوذه اعلام شد مجلس با کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی مخالفت کرده است، با مشخص شدن ایراد از سیستم رای گیری مشخص شد رای مجلس به این طرح موافق بوده است.

در روز یکشنبه رییس مجلس اعلام کرد که زمانی که کلیات به رای گذاشته شده بود، حاضرین  در جلسه علنی ۲۴۱ نفر بودند ولی محمد حسین فرهنگی، قاضی زاده هاشمی، نیک‌بین، علیزاده، رییسی و قادری ۶ نماینده ای بودند که اعلام کردند که دستگاه‌های رای‌گیری آنها مشکل دارد که سیستم انفورماتیک هم این موضوع را تایید کرد. بنابراین این ۶ نفر آرای موافق خود را به صورت کتبی اعلام کردند و بدین ترتیب تعداد آرای موافق با کلیات این طرح، به ۱۲۱ رای رسید که نتیجه آن تصویب کلیات طرح در صحن علنی است.

در جلسه امروز رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که از ۶ نفر اعلام شده، ۵ نفر رای مثبت به کلیات دادند و کلیات رای لازم را نیاورده و بایگانی می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها