|
کدخبر: 130866

تعطیلی ۸۰ درصدی کارخانجات حقیقت دارد؟

نماینده لنگرود در مجلس در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل است ولی گویا شما خبر ندارید؟

صنعت تعطیلی ۸۰ درصدی کارخانجات حقیقت دارد؟

پرویز محمدنژاد قاضی محله نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به کاظم خاوازی وزیر کشاورزی اظهارکرد: نمی‌دانم چه مقدار و چه اندازه از نقش کشاورز و حوزه کشاورزی و تأثیر آن بر اقتصاد باخبر هستید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال ۹۰ تا به امروز بارها به حوزه اقتصاد توجه داشتند و می‌دانستند که امروز چه بر سر ما خواهد آمد افزود: اقتصاد مقاومتی کتاب هزار صفحه‌ای و مقاله‌ای نامفهوم نیست که نتوان آن را خوان.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی‌ای مجلس، ‌ای دولت، ‌ای وزیر، ‌ای معاون وزیر و‌ای همه کسانی که قدرت و امکانات در دست شماست، به داد محصولات کشاورزی از جمله برنج برسید و درآمد آن را به جای یکی از شیرهای نفت کشور بگذارید.

وی خطاب در تذکری دیگر خطاب به وزیر صمت گفت: حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل است ولی گویا شما خبر ندارید؟، اگر امروز مشکل تولید در کشور وجود دارد دلیل آن همین مسئله است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها