|
کدخبر: 232156

رئیس جمهور: خط قرمز ما سفره ومعیشت مردم است

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم همگرایی دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم گفت: اگر دولت می‌خواست به قانون عمل کند باید ارز ترجیحی را بدون جبران حذف می‌کرد اما خط قرمز ما سفره و معیشت مردم بوده و هست .

سیاست داخلی رئیس جمهور: خط قرمز ما سفره ومعیشت مردم است

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که  برای دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته است، با تاکید بر لزوم همگرایی دولت و مجلس ضروری است، گفت: امروز همگرایی بین مجلس و دولت برای رفع مشکلات مردم ضروری است و انتظار مردم و دلسوزان نظام این است این همگرایی و این همپوشانی صورت بگیرد.

 وی یادآور شد: در جاهایی که این همکاری صورت می گیرد، آهنگ مجلس و دولت یکی است. مثل آنچه که در قانون هسته ای که در مجلس تصویب شد و امروز دولت به دنبال آن است.

رئیس جمهور در ادامه در مورد حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه۱۴۰۱ گفت: زمانی که کار را که در دولت سیزدهم آغاز کردیم از ۱۸ میلیارد دلاری که در بودجه پیش‌بینی کرده بودیم، چیزی باقی نمانده بود یعنی در نیمه دوم سال مبلغی برای تخصیص ارز ترجیحی باقی نمانده بود. اگر دولت می‌خواست به قانون عمل کند باید ارز ترجیحی را بدون جبران حذف می‌کرد اما خط قرمز ما سفره و معیشت مردم بوده و هست .

 

منبع: ایرنا
  • آدم بیچاره ارسالی در

    آقای ریسی شما می‌گوید سفره مردم در اولیت دولت سیزدهم است مارا بدبختر کردید شما زنجیر روحانی رو بافتیید ظلم ماندگار نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها