|
کدخبر: 229764

اصرار حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب + جزئیات

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری درباره دیدار اخیر روحانی با رهبر انقلاب گفت: این دیدار به درخواست روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد.

سیاست داخلی اصرار حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب + جزئیات

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، در رابطه با دیدار اخیر رئیس‌جمهور سابق کشورمان با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری همواره دیدار‌های متنوع و متعددی با افراد داشته و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدار‌های کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور در دوره مسئولیت‌شان است و برخی دیگر از دیدار‌ها با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان انجام می‌شود.

وی افزود: به جز ایام شیوع کرونا، دیدار‌های رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با مقام معظم رهبری یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود. بحث‌هایی که در این دیدار مطرح شده، بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها