|
کدخبر: 227039

آخرین خبرها از پرداخت بدهی انگلیس به ایران

سخنگوی وزارت خارجه درباره بدهی انگلیس به ایران گفت: لندن هر چند در بیان بدهی قطعی خودش را اعلام می‌کند ولی در عمل هرگاه به بهانه‌ای اینها را منوط به موضوع دیگری می‌کند.

سیاست داخلی آخرین خبرها از پرداخت بدهی انگلیس به ایران

سخنگوی وزارت خارجه درباره بدهی انگلیس به ایران گفت: متاسفانه دولت انگلیس تا امروز جز حرف کاری صورت نداده است. لندن هر چند در بیان بدهی قطعی خودش را اعلام می‌کند ولی در عمل هرگاه به بهانه‌ای اینها را منوط به موضوع دیگری می‌کند. تا مادامی که این بدهی پرداخت نشود پرونده مهمی در روابط دو کشور باز خواهد بود.

خطیب‌زاده بیان کرد: آمریکا الان موضوعیتی در برجام ندارد. زمانی که ترامپ گردنکشانه از برجام خارج شد تصویری تاریخی است. اگر سیاستمداران و تصمیم گیران آمریکا دچار آلزایمر هستند همه نظام بین الملل آن روزها به خاطرشان است. بیش از سه سال است آمریکا لحظه به لحظه بر این ملت فشارهای غیرقانونی و یکجانبه آورده و تحریم‌ها را اعمال کرده است. آمریکا تمام انرژی خود را صرف این می‌کند که عضو برجام به حساب بیاید. 


 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    انگلیسیها کلا خیلی بی رحم هستند به مردم ایران که هیچ حداقل به مردم مستضعف لبنان و یمن و عراق و سوریه و .... رحم کنید مرد م گرفتار هستند پول نیاز دارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها