|
کدخبر: 223565

مجازات سنگین برای کلاهبرداران شبکه ای/ از حبس تا جزای نقدی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه همچون گذشته با قاطعیت تمام با مفسدین مبارزه می‌کند.

سیاست داخلی مجازات سنگین برای کلاهبرداران شبکه ای/ از حبس تا جزای نقدی

 ذبیح الله خداییان در نشست خبری امروز (سه شنبه) ۱۶ آذرماه  گفت: از زحمات همه پرستاران تشکر می کنم و امیدوارم همه مسئولان به مطالبات پرستاران توجه کنند.

خداییان ادامه داد: در دوره تحول ما شاهدیم که قوه قضاییه همچون گذشته با قاطعیت تمام با مفسدین مبارزه می کند و جز خدا و قانون را رعایت نمی کند. یکی از پرونده‌های مربوط به مفسدان اقتصادی که افرادی اقدام به کلاهبرداری شبکه‌ای می کردند حکمشان صادر و  به حبس‌های طویل مدت محکوم شدند. یکی از آنها علیرضا برخوردار کاشانی بود که  به ۱۵ سال حبس و جزای نقدی و رد مال محکوم شد. یکی از شقوق حکم آن رد یک میلیون و سیصد هزار یورو می باشد.

وی افزود: همچنین  مجید اسکندری به ۱۵ سال حبس و جزای نقدی و امین پورمتین به ۵ سال حبس و رد مال و هشت نفر دیگر به حبس های یک تا سه سال و رد مال و جزای نقدی محکوم شدند.


سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در شعبه چهارم پرونده دیگر با مسئولیت قاضی صلواتی  نیز منجر به صدور حکم شد و شرکت یونیک فاینانس است که مرتکبان از طریق عضوگیری در شرکت های هرمی از مردم پول هایی را گرفته بودند. در این پرونده محسن درخشان به ۲۰ سال حبس و مجید فریدی به ۵ سال و مصطفی الماسی به ۵ حبس و جزای نقدی و رد مال محکوم شدند.

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها