|
کدخبر: 222571

قول معاون رئیسی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و صف های مرغ و ... که در سال های قبل ایجاد می شد، اظهار کرد: تلاش می کنیم مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم رفع کنیم.

سیاست داخلی قول معاون رئیسی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم

سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز سیزدهم آذرماه در همایش نخبگان دانشجویی سراسر استان کرمان با بیان اینکه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ امام راحل به کاپیتالیسیون اعتراض می کنند و امام را به ترکیه و سپس به نجف تبعید کردند، بیان کرد: آمریکا بعد از انقلاب در ایران به دنبال کودتا، جنگ، اختلاف افکنی بین قومیت ها و ... بوده و در مذاکرات هسته ای، هشت سال ایران را سرکار گذاشتند و تحریم ها را بر نداشتند.

حسینی افزود: اکنون زمان دیکته کردن متن برجام آمریکایی گذشته و امروز ما متن برجام را تعیین می کنیم و اگر به نتیجه مطلوب رسیدیم بهتر و اگر نرسیدیم به سمت قدرت های شرق حرکت می کنیم. تیم ایران مجهز سر میز مذاکره رفته و مسئولین کشور با قدرت کار خود را در داخل انجام می دهند و شرطی مسایل کشور را اداره نمی کنیم. اکنون عضو دائمی سازمان شانگهای شدیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه در دولت سیزدهم از نیروی جوان استفاده کرده است و چند وزارتخانه توسط نیروهای جوان اداره می شود، بیان کرد: نیروهای جوان و نخبه به کار می گیریم و از تجربیات نیز بهره خواهیم برد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما اهل گفتمان هستیم اما ساده لوح نیستیم و دنبال جنگ نیستیم.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: هماهنگی و انسجامی در بحث اقتصادی وجود دارد و اختلاف نظر کارشناسی ممکن وجود  داشته باشد اما با گفتمان این اختلاف نظر حل می کنیم و مشکل کشور در دولت قبل این بود که رییس جمهور برای مسایل اقتصادی وقت زیادی نمی گذاشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری بی اعتنایی به مردم را بسیار بد دانست و اظهار کرد: این دولت، یک دولت مردمی خواهد بود و دولت های که در طول چهل سال گذشته داشتیم به طور کامل دولت در تراز انقلاب اسلامی نبودند.

وی بیان کرد: در دولت فعلی هیچ مصوبه ای وجود ندارد که ابلاغ نشده باشد اما در دولت قبل این موارد وجود داشت و در دولت سیزدهم عزم و اراده ای برای رفع مشکلات وجود دارد.

حسینی در ادامه با اشاره به بحران آب در کشور تصریح کرد: بیشتر استان ها با کم آبی روبرو هستند و ممکن است در گذشته نحوه کشت و جایگذاری صنایع ما در مناطق اشتباه بوده است و باید نحوه استفاده از آب های ژرف و دریا در دستور کار قرار گیرد و اکنون شورای آب در دولت تشکیل شده است.

وی در ادامه گریزی به واکسیناسیون زد و گفت: واکسیناسیون را به پذیرش FATF گره زده بودند.


 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها