|
کدخبر: 220436

دستور فوری رئیس جمهور درباره بازگشایی مدارس

رئیس جمهور با قدردانی صمیمانه از همراهی و همکاری مردم با دولت در رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، بر ضرورت تامین داروهای مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: تامین دارو از اولویت های اصلی دولت است.

سیاست داخلی دستور فوری رئیس جمهور درباره بازگشایی مدارس

 آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران مقابله با کرونا و نیز همت و همراهی مردم در امر واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: خارج شدن همه شهرها از وضعیت قرمز کرونایی در این مقطع، از آثار تزریق ۸۴ درصدی دوز اول و حدود ۷۰ درصدی دوز دوم واکسن کرونا است و این کار باید تا رسیدن به شرایط مطلوب و اطمینان بخش ادامه یابد.

آیت الله رئیسی همچنین بر تزریق دوز سوم واکسن برای کادر درمان و افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای تاکید کرد و از شهرداری‌ها و مسئولین شهری خواست نسبت به رعایت اصول بهداشتی در ناوگان حمل و نقل بین شهری بویژه مترو و اتوبوس حساس باشند.

دکتر رئیسی با تاکید بر رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: براساس توصیه متخصصین؛ مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و عادی انگاری همچنان ضروری است، لذا نباید از آن غفلت شود.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه بازگشایی حضوری مدارس، تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده تعدادی از مدارس از تجهیزات و تهویه مناسب برخوردار نیستند که باید به سرعت پیگیری و برطرف شود.

آیت الله رئیسی با تاکید بر جدیت و دقت در کنترل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی، گفت: کنترل تردد از مرزها بویژه مرزهای شرقی کشور ضروری است و باید در کنار قرنطینه با دقت و حساسیت انجام شود.

 

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا نمیفهمه اومیکرون هم داره میاد میگه مدارس باز بشن کفگیرشون خورده ته دیگ برا پول جون بچه ها مردم ارزش نداره

  • ناشناس ارسالی در

    میگه دور همی نکنید بعد مدرسه ها رو باز ک رده

ارسال نظر