|
کدخبر: 215053

توضیحات معاون وزیر بهداشت درباره پولی شدن واکسن کرونا

معاون بهداشت وزارت بهداشت در توضیحی در خصوص مصاحبه خود با مضمون اینکه قرار بوده واکسن کرونا پولی شود، ارائه و تاکید کرد: واکسن کرونا رایگان است و هدف دولت سیزدهم، تامین سلامت مردم است.

جامعه توضیحات معاون وزیر بهداشت درباره پولی شدن واکسن کرونا

 دکتر کمال حیدری گفت: عدم بیان کامل مطلب از سوی بنده، دلیل ایجاد ابهام در مورد رایگان بودن واکسن کرونا بوده که باعث برداشت های گوناگونی در رسانه ها شد. تمام دغدغه و تلاش در مصاحبه مذکور،  صیانت از سلامت مردم و تشویق جامعه به واکسیناسیون بود.

وی افزود: تحقیقات علمی در حوزه‌های گوناگون و متعدد ثابت کرده که واکسیناسیون نقش بسیار اثر گذار و چشمگیری در کاهش میزان بستری‌ها و جلوگیری از مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا دارد اما متاسفانه به دلیل برخی تبلیغات سوء و منفی، شاهد کاهش استقبال مردم به واکسیناسیون هستیم و همین امر هم ما خادمان ملت در حوزه سلامت را نگران کرده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، تاکید کرد: تمام هم و غم و تلاش ما تشویق و ترغیب جامعه برای مشارکت در واکسیناسیون، مدیریت کرونا و حفظ جان و سلامت مردم عزیز ایران است.

بنابر اعلام کانال خبری وبدا، وی در پایان، گفت: خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران افتخار است و مردم ولی نعمت ما هستند. مجددا از همه مردم درخواست می‌کنم که برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و عزیزان شان، حتما در واکسیناسیون شرکت کنند تا شاهد مدیریت کرونا، رونق کسب و کارها و اقتصاد کشور و نیز بازگشت سلامتی و لبخند دوباره در سراسر کشور باشیم.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر