|
کدخبر: 210036

نیکزاد: فقط می خواستم معاون اول شوم/اگر من نبودم عین اللهی وزیر نمی شد

نائب رئیس مجلس با اشاره به اینکه فقط برای تصدی مقام معاون اولی رئیس جمهور آماده بود و.... ، کسری بودجه سال جاری را ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

سیاست داخلی نیکزاد: فقط می خواستم معاون اول شوم/اگر من نبودم عین اللهی وزیر نمی شد

علی نیکزاد که رئیس دو دوره ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی بود در جمع انجمن اصناف و بازاریان اردبیل صحبت های مهم مطرح و ناگفته هایی را بیان کرد که خبرگزاری های رسمی مانند فارس، ایسنا  و.. پس از مدتی خبر را سانسور و برخی از بخش های آن در خصوص نحوه انتصاب وزیر بهداشت، مخالفت با انتخاب به عنوان معاون اول و... حذف یا تقطیع کردند.

وی گفته بود: هیچ طمع از دولت نداشتم ولی فقط برای تصدی مقام معاون اول رئیس جمهور آماده بودم اما بعد از عدم این پیشنهاد، ماندن در نمایندگی مجلس را ترجیح دادم . رئیسی دو ساعت در مورد وزارت راه مذاکره جدی کرد تا این پیشنهاد را قبول کنم ولی چون قانع به آن نبودم، دوباره تصدی وزارت کشور را پیشنهاد داد اما بعد از مشورت با یکی از بزرگان از پذیرفتن آن نیز طفره رفتم و در مجلس ماندم .

وقتی دیدم خبری از معاون اولی نیست و امیر حاتمی هم از ادامه خدمت در وزارت دفاع امتناع کرد و میرتاج الدینی نیز از پذیرفتن معاونت پارلمانی کنار کشید، دست بکار شده و در ساعات آخر تصمیم گیری، عین اللهی را با جدیت ویژه برای وزارت بهداشت پیشنهاد داده و وارد فهرست نهائی دولت کردم . واقعا اگر من نبودم عین اللهی امروز وزیر نمی شد .

 

منبع: بورس پرس

ارسال نظر