|
کدخبر: 209854

جزئیات هزینه سفر احمدی‌نژاد به دبی از زبان یک نماینده مجلس

یکی از همراهان محمود احمدی نژاد در سفر به دوبی اتفاقاتی که در جریان سفر رخ داده را تعریف کرد و گفت: اطلاعات سپاه با امارات هماهنگی داشت.

سیاست داخلی جزئیات هزینه سفر احمدی‌نژاد به دبی از زبان یک نماینده مجلس

 احمد علیرضابیگی نماینده تبریز که در سفر به دوبی با احمدی نژاد همراه بوده است درباره این سفر و جزییات آن گفت‌وگو کرده و می‌گوید: خیلی سعی کردند از این سفر جنجال و حاشیه بسازند و مثلا بگویند احمدی نژاد به غرفه اسرائیل رفت یا از امارات دیپورت شد، در حالیکه تمام اینها دروغ بود زیرا حضور در تمام غرفه‌ها با هماهنگی تیم حفاظت سپاه ایران و پلیس امارات بود و از سوی دیگر بلیت برگشت تیم هم مشخص بود و بحث دیپورت، موضوعی بود که برای تخریب احمدی نژاد مطرح شد.

علیرضابیگی درباره امنیت سفر گفته «امنیت سفر با اطلاعات سپاه ایران بود و در امارات هم با اطلاعات (استخبارات) امارات بود و در تمام مراحل حتی قبل از سفر این دو نهاد با هم هماهنگی و همکاری داشتند.

او می‌گوید: هزینه سفر به صورت شخصی بود و ما خودمان هزینه هتل و دیگر هزینه‌ها را پرداخت کردیم اما هزینه تیم حفاظت برعهده دولت بود چون همیشه با آقای احمدی نژاد همراه هستند.

علیرضابیگی همچنین جزییات جالبی از غرفه ایران در اکسپوری دوبی روایت کرده است؛ مثلا اینکه در تمام کشورها نمادهایی برای برقراری ارتباط وجود داشت؛ مثلا در فرانسه از انقلاب فرانسه آغاز شده بود و این هویت در قالب موزه لوور دیده می‌شد یا مثلا در عمان از نماد دو درخت استفاده شده بود که به شکلی زیبا آن را حتی به فضانوردی پیوند زده بودند یا مثلا در غرفه خود امارات از این نماد استفاده شده بود که چگونه از بادیه نشینی به اینهمه پیشرفت و رفاه رسیده‌اند، اما در غرفه ایران یک فیلم پخش می‌شد و سکنجبین و پسته و ... گذاشته بودند و از ما هم پذیرایی خوبی کردند.

 

منبع: رویداد 24

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها