|
کدخبر: 197434

روایت معاون رییسی درباره گزینه های پیشنهادی آموزش و پرورش

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: افراد مختلفی برای وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شده اند. رئیس جمهور نظرات مختلف را گرفته است.

سیاست داخلی روایت معاون رییسی درباره گزینه های پیشنهادی آموزش و پرورش

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مورد عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی اموزش و پرورش، گفت: این موضوع طبیعی است و در همه دولت ها افرادی از کابینه نتوانستند رأی اعتماد مجلس را جلب کنند. باغگلی چهره ناشناخته بود. وزارت آموزش و پرورش با جامعه چندمیلیونی ارتباط دارد. وزارت آموزش و پرورش همیشه مشکلات عدیده ای دارد و عده ای معتقد بودند باغ گلی توان حل این مشکلات را ندارد.

وی ادامه داد: استدلال دولت این بود که باغگلی می تواند با خلاقیت و نوآوری در وزارت آموزش و پرورش تحول ایجاد کند. بسیاری معتقد بودند که ۴-۵ وزیر پیشنهادی نتوانند رأی اعتماد مجلس را جلب کنند. بالاخره تلاش کردیم و وزراء رأی اعتماد آوردند.

حسینی گفت: طبق قانون رئیس جمهور ۴ ماه فرصت دارد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند. یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش، سرپرستی این وزارتخانه را به عهده گرفته است. افراد مختلفی برای این وزارتخانه پیشنهاد شده اند. رئیس جمهور نظرات مختلف را گرفته است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص شفافیت آرای نمایندگان تصریح کرد: زمانی که بنده نماینده بودم آرا شفاف بود چون با قیام و قعود آرای نمایندگان اخذ می شد. فقط در برخی موارد مثل استیضاح و رأی اعتماد، رأی نمایندگان به صورت برگه ای اخذ می شد.

حسینی در خصوص تحقق وعده های دولت تأکید کرد: بنای ما بر این است که بی جهت وعده ندهیم.

 

منبع: مهر
  • دکتر حسن رزاقی. دکترای تجارت از دانشگاه luc مالزی ارسالی در

    برادر بزرگوارم ،جناب اقای حسینی معاون پارلما نی رییس جمهور.
    باسلام .بنده ،بزرگوار ی ،باخلاق بودن و مسئولیت پذیر بودن شما را، در دوران وزارتجنابعالی در دولت قبلی ازروحانی دیده ام .بنده دارای ۲۸ سال سابقه کار در سازمان امور اداری و استخدامی کشوردرسالهای پیش واموز ش وپرورش بوده وهستم.البته بااین سابقه وتحصیلات،بنده ماهیانه با کسورات قانونی مثل بازنشتگی ،مالیات وبیمه مبلغ ۶/۵ میلیون تومان( شش میلیون وپانصد هزارتومان) کل حقوق دریافتی ام میباشد.وعملا خیلی زیر خط فقر دارم حقوق میگیرم.که همیشه شرمنده زن وبچه هام هشتم.البته یک عضو هیئت علمی دانشگاه باین مدرک وسابقه قطعا ۵برابر از من بیشتر دریافت میکنه.نمیدانم کجای این عدالت است؟ خواهشنا به رییس جمهور بفرماییدبقولی که بابت رتبه بندی به معلمان داده ،عمل نماید که بااین کار هم خداوند خوشحال خواهد کردوهم وجهه خود را حفظ خواهد کردوهم شایدکمکی باشد بحال این معلمان رنجور وزحمت کش.

  • ناشناس ارسالی در

    جناب حسینی عزیز شایسته ترین گزینه برا آم وزش و پرورش فقط و فقط دکتر حاجی بابایی ه ستند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها