|
کدخبر: 195519

شهریاری: وزارت کشور کرونا لامبدا را جدی بگیرد

رئیس «کمیسیون بهداشت و درمان» مجلس شورای اسلامی گفت: به مسئولین وزارت کشور توصیه می‌کنیم کنترل گونه جدید کرونا به نام «لامبدا» را جدی گرفته و کنترل لازم را در این راستا اعمال کنند تا این ویروس وارد کشور نشود.

سیاست داخلی شهریاری: وزارت کشور کرونا لامبدا را جدی بگیرد

با اشاره به همه‌گیری قالب دلتا در موج پنجم کرونا در کشور گفت: در حال حاضر نگرانی ما از گونه دلتا در بحران کرونا نیست چراکه متاسفانه ویروس جهش یافته‌تری به نام لامبدا عنقریب ممکن است ما را تهدید کند.

رئیس «کمیسیون بهداشت و درمان» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به مسئولین وزارت کشور توصیه می‌کنیم کنترل گونه جدید کرونا به نام «لامبدا» را جدی گرفته و مدیریت لازم را اعمال کنند تا این ویروس وارد کشور نشود.

وی با اشاره به اینکه نگرانی ما بیشتر از این است که واکسن‌های موجود روی گونه جدید کرونا چقدر تاثیر دارد یا نه؛ بیان داشت:  به نظر می‌رسد سرعت شیوع گونه جدید این ویروس بالا و به نوعی نگرانی‌هایش بیشتر است.

شهریاری تاکید کرد: امیدواریم به این زودی‌ها گونه جدید ویروس کرونا به کشور وارد نشود چرا که ما در کنترل ویروس دلتا هم مانده‌ایم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های بهداشتی دولت سیزدهم برای مقابله با کرونا بیان داشت: نباید تصور کنیم پس از استقرار، دولت جدید می‌تواند شق‌القمر کند، قطعاً این مسائل زمان می‌برد.

وی تأکید کرد: البته مسئولین نباید به سرعت به فکر جابجایی برخی افراد در بدنه مدیریت این بحران باشند چرا که ممکن است سیستم دچار مشکل شود. لذا دولت باید در این زمینه - حوزه سلامت- با دقت و حوصله تصمیم‌گیری کند.

شهریاری اظهار داشت: از سویی حتما باید افرادی در ستاد ملی مقابله با کرونا جابجا شوند؛ چرا که اتفاقاتی که در موج پنجم کرونا تاکنون رخ داده محصول سوءمدیریت آقای روحانی بوده است.

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها