|
کدخبر: 194738

نمایندگان مخالف وزیر پیشنهادی صمت / تکلیف شرعی مجلس فدای رفاقت نمی شود!

نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی صمت گفت: در برنامه وزیر پیشنهادی صمت به قیمت گذاری در زنجیره ارزش اشاره شده است، این برنامه شائبه قیمت گذاری دستوری دارد و خلاف برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد است.

سیاست داخلی نمایندگان مخالف وزیر پیشنهادی صمت / تکلیف شرعی مجلس فدای رفاقت نمی شود!

مطهری، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی صمت گفت: امروز فردی به مردم معرفی شده که هیچ برنامه قابل پیاده سازی و عملیاتی برای تامین کالای اساسی و تنظیم بازار ندارد. با انتخاب آقای فاطمی امین، تامین کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها بر زمین خواهد ماند و موجب ناامیدی مردم از این دولت مردمی خواهد شد.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی صمت افزود: در برنامه شما به قیمت گذاری در زنجیره ارزش اشاره شده است. این برنامه شائبه قیمت گذاری دستوری دارد و خلاف برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد است.

مطهری اشاره کرد: گفته اید می‌خواهید تولید خودرو را به ۳ میلیون برسانید و ۱ میلیون خودرو را صادر کنید!متن برنامه شما پر از حرف های کلی است که برای دانشجویان کارشناسی جذاب است.برنامه های شما بوی جمع کردن متن از مقاله های دانشگاهی دور از واقعیت را دارد.

ارکانی، مخالف وزیر پیشنهادی صمت گفت: قرار نیست تکلیف شرعی و قانونی مجلس، فدای رفاقت و هم خطی سیاسی بشود. اگر آقای روحانی هم همین گزینه ها را پیشنهاد میداد رای اعتماد می‌دادیم؟ کجای انقلاب به ما مجوز داده به یک وزیر ضعیف رای اعتماد بدهیم تا فلانی از ما کدورت به دل نگیرد!؟ کجای انقلاب به ما مجوز داده که مجلس رسما بشود وکیل الدوله!؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها