|
کدخبر: 193173

کرمی: ساختار وزارت بهداشت تغییر اساسی می خواهد

غلامحسین کرمی گفت: نمایندگان مجلس از وزیر بهداشت انتظار دارند که یک تغییر اساسی در ساختار وزارت بهداشت انجام شود و خانه تکانی موثری انجام شود.

سیاست داخلی کرمی: ساختار وزارت بهداشت تغییر اساسی می خواهد

غلامحسین کرمی، نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی درباره بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت برای دولت سیزدهم گفت: من یک جلسه با ایشان داشتم و او را فردی با تجربه می دانم.

او با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی این روز های مردم مشکلات ناشی از کرونا است، افزود:توزیع نابرابر پزشکان متخصص موضوعی است که باید مرتفع شود همچنین تهیه و دارو موضوعی است که وزیر بهداشت باید به آن توجه داشته باشد.

کرمی ادامه داد: درخواست مردم این روزها بیشتر هم در حوزه پیشگیری است و هم در حوزه درمان. همچنین ایشان در این زمینه قول هایی داده است و فرد مثبتی به نظر می رسد.

این نماینده مجلس تصریح کرد:  نمایندگان مجلس از وزیر بهداشت انتظار دارند که یک تغییر اساسی در ساختار وزارت بهداشت انجام شود و خانه تکانی موثری انجام شود. همچنین نیرویی پای کار بیاید که زمانی که رهبری فرمود حوزه درمان نیازمند کار جهادی است، روحیه جهادی داشته باشد.

او با اشاره به اینکه کادر درمان زحمات زیادی در این مدت کشیدند، گفت: هنوز مردم گلایه های زیادی راجب عملکرد بیمارستان ها و کادر درمان دارند و ما تا نقطه مطلوب فاصله ی زیادی داریم.

کرمی گفت: مردم انتظار دارند آقای عین الهی اگر به مسند وزارت رسید، یک خانه تکانی مفصلی انجام دهد و برنامه هایی که بیان کرده است را عملیاتی کند همچنین بسیاری از افراد وعده هایی که دادند در حد کاغذ قشنگ بود اما در عمل دچار مشکل شدند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها