|
کدخبر: 189697

واعظی:کشور در جنگ اقتصادی و فشارهای بین المللی است

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه نمره دادن به دولت را به مردم واگذار می‌کنیم، گفت: مردم هم با توجه به شرایط جنگ اقتصادی و فشارهای بین المللی به دولت نمره بدهند.

سیاست داخلی واعظی:کشور در جنگ اقتصادی و فشارهای بین المللی است

 سید محمود  واعظی روز یکشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی عملکرد دولت تدبیر و امید گفت: اول اینکه نمره دادن را به مردم واگذار می‌کنیم و مردم هم در ارتباط با نمره‌ای که می‌دهند باید شرایط را در نظر بگیرند.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: شرایط کشور شرایط خاصی است؛ شرایط جنگ اقتصادی و فشارهای بین المللی است. امیدوارم این وضع تغییر یابد اما اگر ادامه یابد مردم آن را با دولت دیگری در شرایط مشابه مقایسه کنند. 

واعظی خاطرنشان کرد: مردم آن را با دولتی مقایسه کنند که در همین شرایط کشور را اداره می‌کند و در آن وضعیت باید نمره دهند که آیا در یک شرایط فشار بین‌المللی و گرفتاری‌های متعدد و تحریم جنگ اقتصادی این دولت کشور را بهتر اداره کرده است یا دولت بعد.

واعظی ادامه داد: نمی‌گوییم ما بهترین هستیم و از خود تعریف نمی‌کنیم، اما دولت می‌گوید که همه تلاش خود را برای توسعه، رفاه و امنیت کشور انجام داده است تا بتوانیم خدمت بیشتری به مردم ارایه دهیم که در برخی از آنها موفق شدیم و برخی را هم دنبال کردیم اما انجام نشده است که کمک می‌کنیم در دولت بعدی بهتر انجام شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها