|
کدخبر: 187130

۴۷۱ روستای خوزستان آبرسانی می شوند

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: تصمیم گرفته شده است که ۴۷۱ روستای خوزستان آبرسانی شوند و همچنین بخشی از مخازنی که لازم است، در روستاها مستقر شوند تا آبرسانی صورت گیرد.

سیاست داخلی ۴۷۱ روستای خوزستان آبرسانی می شوند

محمد مخبردزفولی، امروز (۲۸ تیرماه) که به منظور بررسی وضعیت برخی روستاهای دچار تنش آبی استان وارد اهواز شد در بدو ورود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما خود را موظف می‌دانیم که هرچه از دستمان بر می‌آید را برای هم‌وطنان خوزستانی انجام دهیم. همه عزیزان مستحضر هستند که چند روز است همکاران ما در ستاد اجرایی، بنیاد برکت و بنیاد احسان در استان خوزستان حضور دارند و تصمیمات خوبی گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تصمیم گرفته شده ۴۷۱ روستا آبرسانی شوند. همچنین بخشی از مخازنی که لازم است، در روستاها مستقر شوند تا آبرسانی صورت گیرد. این مخازن تهیه شده‌اند و امیدواریم به سرعت مستقر شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به دیگر تصمیمات، بیان کرد: امروز هم گفتیم ۶۰ تا ۱۰۰ تانکر اجاره شوند تا آبرسانی کنند. همچنین در ادامه با جلساتی که خواهیم داشت، باید ببینیم که لازم است چه کاری انجام شود. اصل کار این است که می‌خواستیم از اجرای تصمیماتی که همکاران ما ظرف چند روز گذشته گرفته‌اند، مطمئن شویم و ببینیم که چه کارهای دیگری می‌توان انجام داد.

مخبردزفولی در پایان گفت: در پایان سفر با رایزنی‌هایی که با استاندار و مسئولان استان انجام می‌شود، آنچه که از دستمان ساخته است را حتما انجام می‌دهیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر