|
کدخبر: 184112

مدیریت متمرکز شبکه به‌صورت خودکار برق را قطع می کند!

استاندار فارس گفت: اگر خودمان بتوانیم این میزان کاهش مصرف برق در سطح استان را مدیریت کنیم، مشکلی وجود نخواهد داشت ولی موفق به صرفه‌جویی ۶۵۰ مگاوات نشویم، مدیریت متمرکز شبکه به‌صورت خودکار برق در استان را قطع می‌کند.

سیاست داخلی مدیریت متمرکز شبکه به‌صورت خودکار برق را قطع می کند!

عنایت‌الله رحیمی با اشاره به وضعیت خاموشی‌ها در استان فارس گفت: درباره اعمال خاموشی‌ها در استان‌های مختلف به‌صورت ملی تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان و سهمیه صرفه جویی برق در هر استان مشخص شده است، افزود: در استان فارس باید ۶۵۰ مگاوات کاهش مصرف برق داشته باشیم.

استاندار فارس افزود: اگر خودمان بتوانیم این میزان کاهش مصرف برق در سطح استان را مدیریت کنیم، مشکلی وجود نخواهد داشت ولی موفق به صرفه‌جویی ۶۵۰ مگاوات نشویم، مدیریت متمرکز شبکه‌ به‌صورت خودکار برق در استان را قطع می‌کند. 

رحیمی در عین حال تصریح کرد: بیشتر سعی کرده‌ایم سهمیه برق صنایع را کم کنیم تا مردم و خانواده‌ها دچار مشکل نشوند، اما اگر پیک مصرف برق خیلی بالا باشد، طبیعتاً در مناطق مسکونی هم باید قطع برق و جیره‌بندی انجام بگیرد و این هم مربوط به استان فارس نیست و مربوط به کل کشور است. 

وی با بیان اینکه ما به اندازه کافی برق تولید می‌کنیم اما مشکل سراسری در تامین برق مصرفی در کشور وجود دارد، گفت: امیدواریم شهروندان در این شرایط فعلی که با گرمای هوا نیز روبرو هستیم در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند. 

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها