|
کدخبر: 181258

عمرانی:مشکلات عدیده‌ای بر سر راه تولید است

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اصلی‌ترین مسئله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضاییه در دو سال اخیر ورود مبارکی برای رفع موانع و پشتیبانی داشته و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

سیاست داخلی عمرانی:مشکلات عدیده‌ای بر سر راه تولید است

سعید عمرانی در نشست با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان که با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در  مجتمع شهید بهشتی برگزار شد، گفت: یکی از مبارک‌ترین کارهایی که در دو سال اخیر اتفاق افتاد این بود که یکی از روزهای هفته قوه قضاییه به تولید اختصاص یافت و امروز تمام مسئولان قوه قضاییه در سراسر کشور از کارخانجات و واحدهای تولیدی بازدید داشتند که امر مبارکی است.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد: اصلی‌ترین مسئله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضاییه در دو سال اخیر ورود مبارکی برای رفع موانع و پشتیبانی داشته و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تولیدکننده اگر عاشق نباشد پا در این عرصه نمی‌گذارد، گفت: مشکلات عدیده‌ای بر سر راه تولید قرار دارد و در همین مدت با مدیران ۱۵۰۰ واحد و بنگاه تولیدی و کارخانه‌ها  نشست برگزار کرده‌ایم و امیدواریم در دولت آینده حمایت‌ها رنگ و بوی بیشتری بگیرد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر