|
کدخبر: 179361

حاجی بابایی:رئیسی در مورد آموزش و پرورش نگاه حاکمیتی دارد

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه این انقلاب نیاز به انقلابیگری دارد گفت: رئیسی در مورد آموزش و پرورش نگاه حاکمیتی دارد و نگاه خصوصی سازی ندارد، نگاهش به توجه به معلم و سند بنیادین آموزش و پرورش است.

سیاست داخلی حاجی بابایی:رئیسی در مورد آموزش و پرورش نگاه حاکمیتی دارد

حمید‌رضا حاجی بابایی ‌در همایش بزرگ فرهنگیان حامی رئیسی اظهارداشت: ملت عزیز ایران ما می‌دانیم‌ که شما از برخی مسئولان و عملکرد آنها و وضعیت موجود رضایت ندارید؛ امروز ملت بزرگ ایران با همه سختی‌ها و مشکلاتی که تحمل کرده وارد یک حماسه بزرگ می‌شود پیام شما برای مشکلات و سختی‌ها شنیده شد، می‌دانیم در این کشور کسانی هستند که برای زندگی روزمره خود مشکل دارند، می‌دانیم که در این کشور نیاز به تقویت عدالت داریم و می‌دانیم که در این کشور جوانان عزیز و پرشوری چه در استان لرستان و چه در استان‌های دیگر بیکار هستند، می‌دانیم که عده‌ای از شما حالت قهر دارید و می‌دانیم که شما با قرآن، خداوند، عاشورا و کربلا هیچ وقت قهر نمی‌کنید، قهر شما با مسئولانی است که نتوانستند مدیریت کرده و خوی کار کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ خرداد ماه فقط انتخاب یک رئیس جمهور نیست افزود: ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ تدارک برای یک حرکت ملی، فراجناحی، مردمی و یک حرکت بارشی از طرف نظام جمهوری اسلامی است، سرمایه اجتماعی ما و اعتماد مردم آسیب دیده که ۲۸ خرداد آمده است تا اعتماد عمومی را افزایش دهد و بین مردم همراهی، مودت، برادری و اخوت ایجاد کند به همین دلیل آیت الله رئیسی در پیامشان برای ثبت نام گفتند که ما به عنوان یک نیروی مستقل وارد کارزار می‌شویم.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه رئیسی نیرویی است که می‌خواهد ۸۰ میلیون نفر را در این کشور زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی از عدالت برخوردار کند عنوان کرد: اگر من امروز به خرم‌آباد آمده‌ام برای حفظ نظام آمده‌ام، برای ملت آماده‌ام و اگر آمده‌ام بگویم به چه کسی رای بدهید برای آن آمدن اولم آمده‌ام، من اعتقاد دارم در این کشور صدها هزار نفر به شهادت رسیدند، صدها هزار نفر و میلیون‌ها نفر خون جگرها خوردند.

وی بیان کردند: در طول تاریخ این اعتقادم است هیچ وقت دوست ندارم حرفی را بزنم که به آن اعتقاد ندارم آنچه می‌گویم از صمیم قلب و اعتقادم است من اعتقاد دارم که ۸۰ میلیون نفر که در این کشور زندگی می‌کنند جز قلیل، قلیل، قلیل همه پایبند به اسلام، قرآن، نظام،کربلا و عاشورا هستند و مردم ایران از انقلابشان خسته نشدند همان جمعیتی که در سال ۵۷ به میدان آمد تا انقلاب را پیروز کرد همان جمعیت برای تشییع جنازه شهید سلیمانی آمد چون مردم می‌خواستند بگویند که ما شهید سلیمانی را قبول داریم، شهید سلیمانی را نماد انقلاب اسلامی می‌دانیم، شهید سلیمانی یک تصویر زیبا از انقلاب شکوهمند اسلامی، نماد ارزشهای نظام جمهوری اسلامی است.

حاجی بابایی تصریح کرد: اگر انقلاب وانقلابی‌گری شهید سلیمانی است ما قبول داریم اما اگر کسی بخواهد در مسئولیت قرار بگیرد و تمام ملت و نظام را برای خودش بخواهد قبول نداریم، ملت ایران شهید سلیمانی را قبول دارد، شهید سلیمانی که در گوشه و کنار این کشور با مردم ملاقات می‌کرد و در کنارشان می‌نشست.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب نیاز به انقلابیگری دارد خاطرنشان کرد: ما در طول ۴۲ سال گذشته داشتیم به خاطر انقلابی‌گریمان بوده و هر سختی و مشکلی که در کشور وجود دارد به سبب این است که انقلابی عمل نکردیم، انقلابی یعنی چه؟ تا می‌گوئیم انقلابی عده‌ای فکر می‌کنند ما کسانی را می‌گوئیم که قیافه‌ای خاص داشته باشند منظور این نیست، انقلابگری یعنی کسی که خودش را در مسئولیت برای مردم، ایران و برای اسلام قربانی کند، انقلابی‌گری یعنی کسی که به خانواده از دیگران رسیدگی نمی‌‌کند، یعنی کسی که در این کشور شبانه روز خدمت می‌کند اما برداشت‌های ناصحیح نمی‌کند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه انقلابی‌گری یعنی کسی که در طول ۴۲ سال گذشته از رانت استفاده نکردهاستاظهار داشت: آیت الله رئیسی آمده است که در این کشور انقلابیگری حکومت کند نه لیبرالی! در تفکر لیبرال می‌گوید هر کس زور دارد بیشتر بخورد و هر کس ندارد از گرسنگی بمیرد و امروز اقتصاد کشور ما درگیر این تفکر است، اینهمه داد و فریاد می‌زنیم تفکر لیبرال می‌گوید من نیاز نیست ۸ یا ۱۰میلیون بدهم معلم استخدام کنم من ۷۰۰تومان می‌دهم یک نفر را به صورت شرکتی می‌آورم که معلم شود این تفکر لیبرال است اما تفکر رهبری این نیست.

وی با اشاره به اینکه تفکر رهبری می‌گوید معلم باید با شخصیت بیاید با شخصیت استخدام شود و باشخصیت در اختیار این نظام باشد نه در اختیار افراد گوناگون افزود: این نوع نگاه به آموزش و پرورشی که می‌بینید نوع تفکری است که رهبری قبول ندارد، این تفکری که با در میز مناظره در شبکه افق به عنوان تئوریسین می‌گوید من اعتقاد دارم که باید همه مدارس را بفروشیم مردم اداره کنند آن وقت به مردم کوپن بدهیم تا فرزندان خود را با آن به مدرسه بفرستند، تفکری که یک وزیر می‌گوید بزرگترین افتخار من این است که سبب شدم بودجه آموزش و پرورش کم بشود این تفکر مورد قبول رهبری نیست.

حاجی بابایی عنوان کرد: امروز ما نیاز داریم برای اینکه دولت آینده کوهی از مشکلات را که در برابر او قرار دادند بردارد نیاز به قدرت و اقتدار دارد، دولتی که می‌خواهید به میدان بفرستید نیاز به قدرت و اقتدار دارد که فقط با رای مردم امکان پذیر است، دولتی می‌تواند با شدت و سرعت مشکل بیکاری را حل کند که از قدرت برخوردار و انقلابی باشد، این مردم هر آنچه لازم بود برای این نظام هزینه و دین خود را ادا کردند.

وی بیان کرد: چرا می‌گویم این مردم در طول تاریخ با شرافت‌ترین مردم هستند، چرا امروز نمی‌توانند رهبری انقلاب را یک قطره در برابر اقیانوس حضرت علی (ع)است سیاست‌های صدر اسلام را در موردش پیاده کنند به دلیل اینکه این مردم قدرتمندانه ایستادند، مردم عزیز در دنیای امروز پاکتر از رهبر ایران نیست در این دنیای امروز ما بهتر از اسلام نیست و در دنیای ما بهتر از امام حسین (ع)کربلا وعاشورا نیست اما در این مسیر عده‌ای با عملکردشان مردم ما را عصبانی و ناراحت کرده و برایشان مشکلات ایجاد کردند که باید مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: مقام معظم رهبری فردا ساعت ۱۹ سخن خواهند گفت و به تمام ملت ایران خواهند گفت، رهبری انقلاب فردا شعار هل من ناصر ینصرونی خواهد داد، ملت ایران را برای دفاع از اباعبدالله دعوت خواهد کرد، سردار سلیمانی اکنون نیستند اگر سردار سلیمانی بود کوچه به کوچه و مسجد به مسجد از علی دفاع می‌کرد اما امروز می‌گوئیم سردار سلیمانی عزیز این مردم شرافتمند لرستان که امروز اینجا جمع شدند آمدند با تو پیمان ببندند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی وقتی در یادواره شهدای همدان آمد که در یادواره شهدای رمضان سخن بگوید سخنانی را گفت که در همانجا شهید شد، سخنانی را بیان کرد که دنیا را بهم ریخت هرآنچه که داشت در طبق اخلاص قرار داد و تقدیم رهبری کرد، سخنرانی‌اش که تمام شد به او گفتم از امروز به تو می‌گویم شهید سلیمانی که در جواب گفت من کجا و شهادت کجا.گفتم سخنانی را امروز گفتی که ترامپ قمارباز حکومت آمریکا و دنیا را بهم ریختی، امروز دنیا تصمیم می‌گیرد که تو را از رهبری بگیرد، شهید سلیمانی تکه تکه شد برای اینکه رهبر بماند و شهید سلیمانی امروز در بین ملت ایران جادوانه است.

حاجی بابایی با بیان اینکه دشمن گفته است باید نشان دهید که در ایران مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا نمی‌کنند تا جایگاه شهید سلیمانی‌ها را بشکند خاطر نشان کرد: ۲۵۷ رادیو و صدای فارسی دنیا ۲۴ ساعت در حال کار هستند و به ملت ایران می‌گویند که پای صندوق رای نروید و رای ندهید تا ۲۸ خرداد ماه را نقطه ذلت ملت ایران بکنند اما ملت ایران همان طوری که رهبری فرمودند ۲۸ خرداد ماه را روز عزت، قدرت و شرافت ایران خواهند کرد و روز ۲۸ خرداد ماه خواهید دید که رادیوهای بیگانه و کسانی که توطئه کردند را جای خود خواهند نشاند.

وی اظهار داشت: من از ۲۰سالگی آیت الله رئیسی را می‌شناسم، در ۲۰سالگی دادستان همدان بود و تا امروز او را می‌شناسم این خانواده ریشه‌دار و سالم است، اگر من امروز آمده‌ام که برای ایشان سخنرانی کنم اگر می‌دانستم که ایشان رئیس جمهور شود با رهبری، مردم و نظام زاویه پیدا می‌کند یک قدم بر نمی‌داشتم، می‌دانم که این سید مثل جدش برای ملت ایران عاطفه کامل است و اگر دولت تشکیل بدهد که تشکیل خواهد داد ایشان ۸۰ میلیون نفر را برادری خواهد کرد و ۸۰ میلیون نفر را در امنیت قرار خواهد داد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی افزود: آیت الله رئیسی عدالت اجتماعی و دزدان بیت المال را پیگیری و کسانی که به این ملت خیانت کردند را دنبال و کار را به دست خود مردم قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه به همه کسانی که صدای من به آنها می‌رسد حرف اول ما این است که پای صندوق رای بروید، به هر کسی دوست دارید رای دهید، حضور پیدا کنید حتی اگر هیچ کدام از این هفت نفر را قبول ندارید رای سفید بدهید عنوان کرد: من نه جزء حزب و نه جز گروهی هستم و جز به رهبری و ملت ایران به هیچکس وابستگی ندارم و در طول ۴۲ سال گذشته یک نفر نمی‌تواند ادعا کند که من یک ریال کار اقتصادی کرده باشم چه برای پدر و چه برای خانواده‌ام.

حاجی بابایی بیان کرد: اگر امروز به اینجا آمده‌ام نیامده که برای دیگران به جهنم بروم آماده‌ام از یک حق دفاع کنم و آن حق اول مردم هستند، ما اگر موفق شویم رای قدرتمندانه‌ای را بدهیم تحریم‌ها باسرعت برداشته می‌شود و چرخ اقتصاد به حرکت در می‌آید، جامعه را نشاط می‌گیرد و دولت انقلابی پرقدرت جلو خواهد رفت و کار می‌کند و مطمئن باشید روز به روز رضایتمندی بیشتری می‌کنید این را به عنوان کسی که از اقتصاد کشور آگاهی دارد با علم می‌گویم، از بودجه و آمار کشور اطلاع دارم می‌گویم می‌شود به مردم خدمت کرد و می‌شد از سال ۹۶ همسان سازی حقوق و نظام رتبه بندی معلمان را از اول فروردین ۱۳۹۶ درست کرد و می‌شود استعمار نوین نداشت و جوانان این مملکت را تحت عنوان حق التدریس، شرکتی و خدمات علاف نکرد.

وی با اشاره به اینکه مردم تا به خیابان می‌روند و بر می گردند تمام وجودشان می‎لرزد ناراحت‌اند و نمی‌توانند زندگی کنند که باید برای آنها سرمایه گذاری کنیم گفت: نمی‌شود در جمهوری اسلامی انسان مسئول، وزیر، وکیل، استاندار و مسئولیت‌های گوناگون بگیرد بعد مانند بقیه خوانین زندگی کند امکان ندارد در جمهوری اسلامی هر کسی پذیرفت مسئولیت بگیرد باید به خانواده‌اش هم برسد اما باید بداند که همه توانش را برای مردمی که به آن مسئولیت دادند به کار بگیرد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی موقع می‌گویند این مشکلات مربوط به تحریم است بعضی‌ها می‌گویند مربوط به مدیریت است من می‌گویم این مشکلات نتیجه اعتقاد است، اگر مشکلات مربوط به تحریم است چرا می‌شود شش ماه قبل همسان سازی حقوق را اجرا کنیم اما دو سال قبل نمی‌شود، چهار سال قبل که وضعیت بهتر بود چرا نمی‌شود، پس می‌شود فقط فرقش به این است کسی باید در جمهوری اسلامی مسئول باشد که با تمام وجودش بفهمد که یک مرد وقتی صبح می‌خواهد برود نان بخرد پول ندارد یعنی چه؟ و یک مرد نمی‌تواند بچه شش ساله‌اش را به مدرسه بفرستد یعنی چه؟ یک مرد وقتی که نمی‌تواند برای فرزندش لباس بخرد یعنی چه! و این را کسانی می‌فهمند که شرافت، غیرت و اعتقاد دارند و امثال این افراد باید مسئولیت بگیرند، هر کسی آمده کار و تلاش کرده و زحمت کشیده است.

وی با بیان اینکه ما از این به بعد از دولت آینده اختلاف، جنگ و دعوای کشوری، اصلاح طلب و اصولگرا، حیدری و نعمتی نمی‌خواهیم خاطر نشان کرد: ما انقلابی می خواهیم و انقلابی یک عده مسئول شده و همه مردم ایران حتی آن کسی را که تا الان نماز جمعه نیامده، شما هم او و قیافه او را قبول ندارید اما همان فرد برای اینکه حاکمیت اسلامی باشد تاکنون قیام نکرده و سکوت کرده و آمده رای داده که دستش را می‌بوسیم و ما به آرای این ملت نیاز داریم که حکومت اسلامی داشته باشیم و همه مردم را نیاز داریم.

حاجی بابایی اظهار داشت: هیچکس اجازه ندارد کسی را بگوید تو نباش، هر کس که تا دیروز دنبال هم هرکس بوده بیاید اگر آیت الله رئیسی آمده برای این آمده که می‌گوید ۸۰ میلیون جمعیت ایران بیایند ما با ۸۰ میلیون نفر کار داریم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ممکن است کسی من را قبول نداشته باشد اما ایران و اسلام را که قبول دارید پس بیایید، دعواها و بحث‌ها را کنار گذاشته و بیاییم افزود: ملت ایران حرکت خواهد کرد و روزهای آینده روزهای حرکت حماسی ملت ایران است و به میدان می‌آیند به عنوان کسی که در جبهه روی مین می‌رفت تا اسلام را نگه دارد امروز در خرم‌آباد روی مین رفتن یعنی این،کسی انقلابی دو آتیشه نماز شب خوان بلند شود در خانه کسی که قبول ندارد برود و بزند بیا من دست تو را می‌بوسم بیا رای بده.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمع شدن ما در اینجا، مسجد و نماز جمعه هیچ چیزی را حل نمی‌کند مگر اینکه یکی یکی درب خانه‌ها را زده و کسانی را که می‌شناسیم توضیح بدهیم و بگوئیم که اگر می‌خواهید این مملکت امن و پرآوازه باشد و مشکل معیشت حل شود راهش این است که شما رای بدهید و امروز این نیاز ماست، هر کسی بگردد چهار، پنج و۱۰نفر را به شرکت در انتخابات دعوت کند.

وی بیان کرد: بزرگترین مشکل ما این است که کسانی را رها کردیم ما می‌خواهیم میدان داری کنیم، میدان داری به این است که بیفتید و دست مردم را ببوسید چون امام خمینی (ره)فرمودند مردم ولی نعمت‌اند و هر کسی که در جمهوری اسلامی رای می دهد ولی نعمت است.

حاجی بابایی گفت: کسی را از روی عصبانیت، ناراحتی از وضعیت موجود و بیکاری فرزندش و مشکل مالی در خیابان یک فریادی را زده می‌گوید ضد انقلاب،ضد انقلاب خودت هستی. ضد انقلاب کسی است که در جمهوری اسلامی ایران مردم را فدای خود می‌کند و ضدانقلاب کسی است که جمهوری اسلامی و شهیدان را قربانی خود می‌کند و انقلابی کسی است که خودش را قربانی ملت، اسلام و ایران می‌کند.

وی تصریح کرد: همیشه می گویم حتی معلمی که از من متنفر باشد من او را دوست دارم و هر کاری هم بتوانم برای او می کنم در مورد ملت ایران هم نظرم همین است من مطمئنم که آیت الله رئیسی ملت ایران را دوست دارد و برای آنها به میدان آمده من نسبت به رهبری شناخت دارم رهبر این انقلاب در گوشه در کنار این کشور حتی کسی نسبت به رهبری توجه هم نداشته باشد رهبری او را دوست دارد ،عملکرد من به نام رهبری و اسلام تمام نشود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خطاب به معلمان و فرهنگیان خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی در مورد آموزش و پرورش نگاه حاکمیتی دارد و نگاه خصوصی سازی ندارد، نگاهش به توجه به معلم، سند بنیادین آموزش و پرورش است اگر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نظام رتبه بندی معلمان اجرایی شده بود امروز ما مشکلی در آموزش و پرورش نداشتیم.

حاجی بابایی اظهار داشت: یک کسی جایی گفته بود که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شد موفق نبود کجا اجرا شد؟ سند تحول بنیادین دانشگاه فرهنگیان بود که تعطیلش کردید که دوباره رهبری برپایش کرد، سند تحول بنیادین نظام رتبه بندی معلمان است سند تحول معلمان توجه دانش‌آموزان به مدرسه است و ما دولتی را قبول داریم که اولویت اولش آموزش و پرورش باشد که اگر نباشد قطعا با مشکل روبرو می‌شویم برای این فریاد می زنیم.

وی بیان کرد: شهیدان ما آمده‌ایم و تا آخر ایستاده‌ایم، تا آخر پای این انقلاب و نظام هستیم، من مطمئنم ملت ایران هم هستند و مطمئنم ملت ایران از شما دفاع خواهند کرد و به فضل الهی روزها و ماههای خوبی را پیش رو خواهیم داشت و به همه مردم بگوئید که ما از این معبر عبور می‌کنیم، تحریم‌ها فرو خواهد ریخت و معیشت به فضل الهی بهتر خواهد شد و جوانان ما سر کار رفته و زندگی تشکیل می‌دهند و دغدغه پدران و مادران برطرف می‌شود و ان‌شاءلله یک کشور قدرتمند و پرآوازه و کشوری که بتواند جایگاه و امنیت ملت ایران را حفظ کند پیش روی ماست و من یک سر سوزن نسبت به این انقلاب و به این نظام تردید ندارم.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: این انقلاب پرشتاب جلو خواهد رفت و شما مردم استان لرستان در دوره‌ها رتبه‌های اول بودید مردمی که در طول ۴۲ سال گذشته همیشه زینت این نظام بودند و هیچ وقت برای این نظام مشکل نبودند در آرا همیشه جز رتبه‌های اول بودند اما من قبول دارم باید در این استان سازندگی بیشتری اتفاق بیفتد. در دور قبل مجلس عرض کردم که من خجالت کشیدم وقتی این مسیر را به سمت خرم‌آباد آمدم این در شان لرستان نیست خیابان‌های شهر را نگاه کرده باید بیشتر کار سود قبول داریم، بعضی استان‌های دیگر هم مانند لرستان است که ما از آیت الله رئیسی خواسته‌ایم اگر می‌گوئیم برای این است باید بیایید به هر جا به اندازه‌ای که نیاز است کار کنید.

وی تصریح کرد: باید بارانی ببارد که همه ایران را خیس کند نه یک جا خیس و یک جا خشک من این را قبول ندارم، ما همه ملت را دوست داریم و می‌خواهیم که به همه مردم خدمت شود کمک کنید تا روز جمعه روزی ۱۰ ساعت کار کنید این شهر یکپارچه خواهد شد و این کمک از شما بر می‌آید و ان‌شاءلله به پایان دور جمعه که رسیدیم تمام تلویزیون‌ها و رسانه‌های بیگانه صف‌های طولانی را در این کشور ببینند و برای همیشه جای خودشان بنشینند.

منبع: تسنیم
  • سید حسین ارسالی در

    نصر من الله و فتح قریب

ارسال نظر