|
کدخبر: 178743

انتخابات می تواند مشکل گشا باشد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بر انتخابات امسال تمرکز کرده‌اند و تلاش آنها بر این است که قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

سیاست داخلی انتخابات می تواند مشکل گشا باشد

سردار "یدالله جوانی" در دیدار با حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی اظهار داشت: اینکه دشمنان بسیار بر انتخابات امسال تمرکز کرده‌اند چون می‌دانند این انتخابات می‌تواند به انتخابات مشکل‌گشا تبدیل شود و آنها نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: همان طور که در پیام شما نیز به ظرافت آمده بود، چرا همه دشمنان در این مورد صحبت می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنید؟ دلیلش این است که استکبار جهانی در جبهه‌های مختلف از جمهوری اسلامی شکست خورده؛ از جنگ نظامی، داعش یا همین اواخر در جنگ ۱۲ روزه، لذا تلاش آنها بر این است که قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشورهای استکباری سال‌ها جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند و با اهرم تحریم خواستند قدرت موشکی ما را بگیرند یا از قدرت نفوذ ایران در منطقه کاسته و بارها گفته بودند از گروه‌های مقاومت در سطح منطقه حمایت نکنیم که این نقشه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست خورد.

وی بیان کرد: لذا این شکست‌های پی در پی باعث شد تمام تشکیلات خود را برای تاثیرگذاری در این انتخابات به کار گیرند اما این بار هم با بصیرت مردم، نقشه‌هایشان به سنگ خواهد خورد.

سردار جوانی همچنین گفت: در برنامه‌ای که در ستاد سپاه پاسداران استان تدارک دید شده بود، پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مبنی بر دعوت به حضور حداکثری در انتخابات قرائت شد که بسیار پیام خوبی بود و شما نقشه دشمن را  با زبان قابل فهم برای مردم ترسیم کردید که امیدواریم مکر وحیله دشمنان به خودشان برگردد.

وی افزود: استان خراسان جنوبی مردم اصیل، متدین، نجیب و ولایت‌مدار دارد و با همه سختی‌ها و مشکلات در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور جدی دارند و همواره در انتخابات نیز حضور بالایی داشته‌اند و نشان‌دهنده فهم و بصیرت مردم است که تحت تاثیر تبلیغات و جنگ نرم دشمن قرار نمی‌گیرند و این جای شکر دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید با تمام وجود به این مردم خدمت کرد گفت: مردمی که صادقانه در میدان‌های مختلف حضور دارند و کسی که مسئول می‌شود در این مملکت باید فدایی مردم شود، حاج قاسم به راستی و با عمل خود نشان داد که فدایی مردم است و این امنیت و آرامشی که وجود دارد از تلاش‌های افرادی همچون حاج قاسم است.

وی اظهار داشت: کشور منابع و ذخایر زیادی دارد، ثروت زیادی در کشور ایران وجود دارد که انشاالله باید با روی کار آمدن دولتی تحول‌گرا که اعتقادی به ظرفیت‌های داخلی کشور داشته باشد و با به‌کارگیری جوانان، بسیار از مشکلات کشور را کاهش دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند هم در این دیدار گفت: دشمنان برای ایجاد اختلال در روند انتخابات هر کاری از دست‌شان برآید، انجام می‌دهند.

حجت الاسلام سید علیرضا عبادی افزود: دشمنان تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند به هر گونه که ممکن است ضربه بزنند.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: امیدواریم در سالروز میلاد امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مردم ایران اسلامی جشن بزرگی در پیروزی انتخابات بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سرمایه انسان بصیرت است و اگر بصیرت نباشد، انسان از هر حیوانی پست‌تر است، دشمنان در اتاق‌های فکرشان بر کوچکترین مسائل کارشناسی کرده و به صورت هماهنگ عمل می‌کنند اما به فضل خداوند مکر آنها به خودشان باز می‌گردد و در تنگناها این دست غیبی الهی است که به کمک مردم ایران اسلامی آمده است.

وی افزود: دشمنان دیوانه‌وار هرچه از دست‌شان برآید برای ایجاد خلل در انتخابات انجام می‌دهند، لذا در تامین فیزیکی انتخابات باید تمام تلاش به‌کار بسته شود و نیز در ۲۴ ساعت آخر منتهی به فرایند رای‌گیری باید احتمال هر گونه دشمنی از دروغ و شایعه تا جنگ‌های روانی را در نظر گرفت.

حجت الاسلام عبادی گفت: باید جمعی کارشناس بنشیند و بررسی کنند که در ۲۴ ساعت آخر چه کارهایی از دشمنان ساخته است و راهکارها را به مردم برسانند تا مردم تحت تاثیر دروغ‌ها و شایعات قرار نگیرند، باید پیش از این واقعه فکر کرد که چه کاری باید انجام داد و همین که مردم بدانند، بسیار خوب است و حیله‌های دشمن تاثیری ندارد.

وی گفت: سال ۸۸ نزدیک به هشت ماه طول کشید تا حماسه ۹ دی شکل گرفت اما در سال ۹۶ یا ۹۸ بلافاصله مردم وارد میدان شدند و فتنه احتمالی را در هم پیچیدند، سال گذشته نیز با وجود تحریکات فراوان دشمنان برای ایجاد اغتشاش اما مردم بصیرت داشتند و اجازه توطئه به بیگانه را ندادند.

منبع: ایلنا
  • ناشناس ارسالی در

    درمناظرات کاندیداهااغلب صحبت ازدشمنان داخلی بودکه هرکاندیدایک مطلبی ابرازمیکردودرصورتی که یک بازنشسته برای گرفتن یک وام ۵۰ میلیونی بایدکفش آهنی پاکنداز۹۰ هزارمیلیاردو....میگفتندآیامیدانستیدکه دشمنان داخلی که چپاولگران بیت المال هستندوباعث یاس دردل خانواده شهداورزمندگان وایثارگران می شوندچکاربایدکرد

ارسال نظر