|
کدخبر: 178001

دکتری مهرعلیزاده هم خیالی از آب در آمد!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندین بار در مناظره نخست و دوم ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد می‌داند، تحصیلات رقبای انتخاباتی خود را زیر سوال برد و مدرک تحصیلی را پیش کشید اما حالا مشخص شده که مهرعلیزاده مدرک دکتری مهندسی اقتصاد ندارد.

سیاست داخلی دکتری مهرعلیزاده هم خیالی از آب در آمد!

محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندین بار در مناظره نخست و دوم ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد می‌داند، تحصیلات رقبای انتخاباتی خود را زیر سوال برد و مدرک تحصیلی را پیش کشید.

او در مناظرات نخست مدعی شد که آیت الله سید ابراهیم رئیسی «شش کلاس بیشتر سواد ندارد» هرچند که بلافاصله پس از ادعای او اسناد مدرک دکتری آیت‌الله رئیسی از مدرسه شهید مطهری منتشر شد.

محسن مهرعلیزاده در نشست‌های خود مدام بر این جمله تاکید دارد که « بنده دکترای مهندسی اقتصادی خوانده‌ام و  به این نتیجه رسیدم که روشی به عنوان الگوی حکمرانی اقتصادی اجتماعی وجود دارد که اکنون در کشورهای اروپایی حاکم است».

اما طبق اخبار واصله علیرغم ادعای محسن مهرعلیزاده، وی دارای مدرک دکترای رشته مهندسی اقتصاد از دانشگاه تیلبرگ هلند نیست!

علی تاجرنیا سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده در اینباره به خبرگزاری فارس گفت که «آقای مهرعلیزاده مدرک دکتری دارد. مثل این است که بنده دکتری تخصصی پروتز علوم پزشکی از دانشگاه مشهد داشته باشم و برای اخذ مدرک دکتری دیگر از دانشگاه آلمان برای دفاع از پایان نامه‌ام حضور نیافته‌باشم و نیمه تمام بماند.»

با این حال قرار است تاجرنیا مدارک و اسناد دکتری محسن مهرعلیزاده را برای فارس ارسال کند که تا این لحظه چیزی ارسال نشده است.

پیش از این برخی دانشجویان دانشگاه تیلبرگ هلند نسبت به ادعای اخذ مدرک دکتری وی از این دانشگاه ابراز تعجب کرده بودند و خواستار صحت سنجی این ادعا شده بودند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر