|
کدخبر: 176952

برنامه های انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما اعلام شد

جمعه ـ ۱۴ خرداد ماه ـ و در هفتمین روز از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در تلویزیون، شبکه‌های سه و چهار سیما نیز به جمع شبکه های پخش کننده برنامه های تبلیغاتی اضافه شدند.

سیاست داخلی برنامه های انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما اعلام شد

شبکه های تلویزیونی یک، دو، سه، چهار، خبر، جام جم و  شبکه رادیویی ایران در هشتمین روز از تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های جدید خود را پخش می کنند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در صداوسیما، از شماره ۱۱ تا ۱۷ به ترتیب به میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی برای تایین زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی، تعلق گرفت.

امروز جمعه ( ۱۴ خرداد ماه)، برنامه‌های تبلیغاتی هفت کاندیدای ریاست جمهوری در تلویزیون بدین شرح است:

شبکه یک

پس از پخش نشدن مستند دو کاندیدا ـ عبدالناصر همتی و محسن رضایی ـ از تلویزیون، مستندی که فردا به روی آنتن می‌رود، به کاندیدای شماره ۱۵، سید ابراهیم رئیسی اختصاص دارد که قرار است در ساعت ۲۰ پخش شود.

شبکه دو

فردا بخش خبری ۲۰:۳۰ و گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو مربوط به کاندیدای شماره ۱۷ ـ علیرضا زاکانی ـ خواهد بود.

شبکه سه

اولین قسمت از برنامه «رییس جمهور و جوانان» مربوط به کاندیدای شماره ۱۳ یعنی محسن رضایی میرقائد است که در ساعت ۱۸ به روی آنتن می‌رود.

این برنامه در سه بخش طراحی شده است، که در بخش اول پنج سوال که در ستاد برگزاری انتخابات طراحی شده و در حوزه مسائل جوانان است، طرح می‌شود. در بخش دوم از حدود ۲۰ تا ۲۴ نفر جوان حاضر در استودیو به قید قرعه چند نفر سوالاتشان را از نامزد می‌پرسند. بخش سوم هم به پخش گزارش‌هایی اختصاص دارد که عنوان شده متناسب با شیوه‌نامه‌های ستاد انتخابات ضبط شده‌اند.

شبکه چهار

پخش برنامه «با نخبگان» مربوط به کاندیدای شماره ۱۴ سعید جلیلی هم ساعت ۱۷ به روی آنتن می‌رود. این برنامه هم امروز برای نخستین بار پخش خواهد شد.

شبکه خبر

«گفت و گوی ضبط شده» کاندیدای شماره ۱۱ (میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی) هم ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.

جام جم

برنامه «ایران ما» مربوط به کاندیدای شماره ۱۶ محسن مهرعلیزاده است که ساعت یک بامداد روی آنتن می‌رود.

امروز جمعه ( ۱۴ خرداد ماه)، برنامه‌های تبلیغاتی هفت کاندیدای ریاست جمهوری در رادیو هم بدین شرح است:

برنامه «شمارش معکوس» مربوط به کاندیدای شماره ۱۴، سعید جلیلی فردا ساعت ۱۸ به روی آنتن شبکه رادیویی ایران می‌رود.

همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو با حضور کاندیدای شماره ۱۷، علیرضا زاکانی که ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو به پخش می‌رسد، از رادیو ایران به طور همزمان پخش خواهد شد.

تکرار برنامه «انتخاب و فرهنگ» مربوط به کاندیدای شماره ۱۵ ـ سید ابراهیم رئیسی ـ  ساعت ۷ صبح به روی آنتن  رادیو فرهنگ می‌رود.

رادیو جوان و رادیو اقتصاد امروز برنامه‌ی تبلیغاتی برای پخش ندارند.

رادیو پیام نیز پیام های انتخاباتی نامزدها خطاب به مردم را در طول روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پخش می کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر