|
کدخبر: 176701

رضایی:دولت من متشکل از تمام مردم است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری به بیان توضیحاتی درباره حاشیه پردازی برخی نامزد های در فضای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

سیاست داخلی رضایی:دولت من متشکل از تمام مردم است

 رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من دولت تهران نیست، دولت من دولت ایران است، دولت من برای تک تک تمام مردم است. در دولت من جناح‌ها به دلیل شایستگی خود حضور دارند و لذا من متشکل از تمام مردم ایران است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: به محض اینکه دولت را به دست بگیرم برای تمام استان‌ها سند اقدام و تحول امضا می‌کنم و در این سند برای هر استان خواهم گفت که در این چهار سال برای آن‌ها چه کار خواهم کرد. این سند را برای هر استان منتشر می‌کنم و آن‌ها بر اساس این سند قول و قرار‌هایی که با آن‌ها گذاشته ام را از من مطالبه می‌کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: در مسئله کلان شهر‌ها مسئله گسترش مترو را باید سرعت بدهیم و به مدیران شهری کمک کنیم که مسئله مترو را کامل کنند، زیرا در بسیاری از شهر‌های ما مترو ناقص است. مسئله دیگر برقی کردن خودرو‌ها در کشور ما است.

رضایی ادامه داد: در اروپا تمام خودرو‌ها به سرعت در حال برقی شدن هستند و در کشور ما نیز زیر ساخت برقی کردن خودرو‌ها وجود دارد و ما هم به آن‌ها کمک می‌کنیم. با این اقدام در سوخت صرفه جویی فراوانی خواهد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: نکته مهم‌تر احیای بافت‌های فرسوده شهر‌های بزرگ است. این اقدام در سلامت جامعه مهم است و قشر زیادی به این وسیله از رفاه برخوردار می‌شوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به حاشیه سازی برخی نامزد های ریاست جمهوری توضیح داد: حاشیه سازی نشانه ضعف است و در دولتم هیچ ضعفی نمی‌بینم که بخواهم به حاشیه پردازی بپردازم. هر دست آلوده و ناپاکی که در شکل دادن به جریان انحرافی نقش دارد و یا دست اندازی به اموال مردم داشته باشد را افشا می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها